• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

۵ برنامه ویژه عملیاتی بانک صادرات ایران در ۱۴۰۰

  • 05 مرداد 1400 - 22:21
۵ برنامه ویژه عملیاتی بانک صادرات ایران در ۱۴۰۰

به گزارش مهر به نقل از بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با بیان این مطلب در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک در استان سمنان، افزود: تا پایان سال جاری پنج مقطع زمانی در نظر گرفته و برنامه ریزی شده و فعالیت‌های معینی با اهداف مشخص در دستور کار است.

وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران در ۱۵ شهریور ماه و همزمان با هفتادمین سالروز تأسیس، رونمایی از چند محصول جدید و ارتقای بانکداری الکترونیکی را شاهد خواهد بود. همچنین ۳۱ شهریور ماه صورت‌های مالی شش ماهه بانک به صورت تلفیقی و شرکت اصلی تنظیم خواهد شد و از نظر بانک بسیار مهم است که صورت‌های مالی نشان‌دهنده پیشرفت بانک و دست یافتن به سود عملیاتی باشد.

صیدی افزود: دوره جدیدی از کار آغاز شده و تلاش خواهیم کرد با کمک تمامی همکاران صورت‌های مالی مطلوب‌تری منتشر کنیم. مقطع بعدی انتشار صورت‌های مالی، پایان آذرماه سال جاری است که باید اعداد و ارقام مناسب‌تری را گزارش کرده و همزمان مشکلات مطرح شده در گزارش حسابرسی بانک را تا همین مقطع رفع کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران مقطع زمانی بعدی مورد نظر را ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام عنوان و اظهار کرد: شعب جدید بانک (شعب صاد) در این مقطع برای ارائه خدمات نوین، کاملاً تغییر یافته و جدید در قرن پانزدهم، افتتاح خواهند شد و نهایتاً در ۲۹ اسفندماه که همکاران عزم خود را برای ارتقای بیشتر بانک جزم خواهند کرد، بانک صادرات ایران به عنوان یکی از سه بانک بزرگ کشور خود را برای ورود به اولین سال قرن پانزدهم در سال ۱۴۰۱ آماده می‌کند.

صیدی با قدردانی از زحمات همه همکاران بانک در این نشست، ضمن تبریک و برشمردن اهمیت عید غدیر برای مسلمانان، گفت: خداوند وجود مقدس حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را به عنوان اسوه و الگویی برای هر انسان آزاده، آرمان‌خواه و مسئول خلق کرد و از این رو باید رفتار و عدالت مالی آن حضرت مورد توجه همه ما قرار گیرد و در امور و چالش‌های روزمره از اخلاص، مسئولیت پذیری و تعهد به وظیفه آن حضرت درس بگیریم.

در این مراسم همچنین حجت‌اله صیدی از زحمات دباغ، مدیر شعب سابق استان سمنان قدردانی کرده و برای صفری مدیر شعب جدید در دستیابی به اهداف بانک در این استان آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.