• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت

  • 06 مرداد 1400 - 3:00
۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت

جلیل مختار در گفتگو با مهر با اشاره به مشکلات جدی ایجاد شده برای پرداخت حقوق آبداران اهواز و شهرستان‌های خوزستان اظهار کرد: متأسفانه به دنبال ادغام شرکت‌های فاضلاب شهری و روستایی در استان، حقوق نیروهای آبدار و عملیاتی آبفای روستایی خوزستان با مشکل مواجه شد.

وی افزود: متأسفانه این امر و عدم پرداخت حقوق این نیروها منجر به اعتراضات فراوانی در استان شد و آنها بارها برای تأمین خواسته خود دست به اعتراض در مقابل برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری خوزستان کردند.

مختار تاکید کرد: حق هم با این کارکنان است چرا که در این شرایط سخت اقتصادی عقب افتادن چندین ماهه حقوق این نیروها واقعاً سخت و غیر قابل تحمل بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: این نیروها برای مطالبه حق و حقوق خود بارها به دفتر نمایندگان خوزستان مراجعه کردند بر همین اساس اقداماتی را در این خصوص آغاز کردیم و در نهایت این پیگیری منجر به صدور دستور نوبخت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت حقوق نیروهای آبدار و نیروهای عملیاتی آبفای روستایی استان و اهواز شد.

مختار با اشاره به نامه وزیر نیرو به نوبخت برای تأمین اعتبار پرداخت حقوق آبداران و نیروهای عملیاتی آبفای روستایی تاکید کرد: ابن نامه بستر پیگیری‌های ما برای اختصاص این اعتبار است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان این اعتبار را به منظور پرداخت حقوق نیروهای آبدار و عملیاتی شرکت آبفای روستایی پیگیری کند تا مشکل این افراد فوراً حل شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.