• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۳۶۰۰ خودروی حادثه ساز توقیف ساعتی شدند

  • 23 اردیبهشت 1402 - 11:13
۳۶۰۰ خودروی حادثه ساز توقیف ساعتی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد حسین حمیدی که به منظور بازدید از اجرای طرح برخورد با رانندگان حادثه ساز در بزرگراه همت حضور یافته بود گفت: یکی از خطوط قرمز پلیس ارتکاب تخلفات حادثه ساز توسط برخی از رانندگان پرخطر است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خطاب پلیس به آن دسته از رانندگانی است که پر خطر هستند و ملاحظات ایمنی را برای خود و دیگران در نظر نمی‌گیرند و شبکه معابر شهر تهران را ناایمن می‌کنند.
وی افزود: پلیس برای برخورد با این دست رانندگان، در طول شبانه روز طرح‌های ویژه ای دارد و همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس تکلیف و وظیفه دارند که با اینگونه رانندگان بدون اغماض برخورد نمایند.
حمیدی اذعان داشت: بخشی از خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند و توقیفات طولانی مدت در انتظار آنهاست و برخی نیز در قالب توقیفات ساعتی در کنار بزرگراه‌ها و حاشیه ایمن متوقف و ساعاتی را در کنار پلیس خواهند ماند.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۶۰۰ دستگاه خودروی حادثه ساز توسط تیم‌های پلیس در طرح توقیفات ساعتی در کنار بزرگراه‌ها متوقف شده و رانندگان آنها بعد از آنکه به شرایط عادی جهت ادامه رانندگی بازگشتند به آنها اجازه تردد داده شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: سوابق این رانندگان در اختیار پلیس است که در صورت تکرار تخلف، آنها را به پارکینگ هدایت تا هزینه تخلف آنها را بالا ببریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.