• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

۲۸ دی، پایان دور رفت لیگ برتر هندبال زنان

  • 18 دی 1400 - 11:45
۲۸ دی، پایان دور رفت لیگ برتر هندبال زنان

به گزارش ایسنا، مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال زنان قرار است ۲۶ و ۲۸ دی در تهران انجام شود. در این دور از مسابقات هر تیم دو دیدار انجام می‌دهد و با این حساب دور رفت این مرحله از مسابقات به پایان خواهد رسید.

تا پایان دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال زنان تیم تاسیسات دریایی با ۱۰ امتیاز و تیم کیهان پالایش ملایر با ۹ امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار دارند و تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز با ۸ امتیاز در رده سوم ایستاده است. سنگ آهن بافق، شهید شاملی کازرون، کات شاهرود، آتریسا تهران و صنایع روشنایی یکتا البرز نیز در رده های بعدی قرار دارند.

هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به صورت متمرکز و از دهم آبان با حضور هشت تیم آغاز شد. مرحله دوم دور رفت این مسابقات نیز دو ماه بعد و از دهم دی از سر گرفته شد. علت این وقفه دو ماهه برگزاری اردوهای تیم ملی زنان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا بود.

به گفته مراد کرمی رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال زمان آغاز دور برگشت لیگ برتر هم مشخص نیست و بستگی به برنامه تیم های ملی دختران جوان و نوجوان دارد. مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران جوان از ۲۴ بهمن تا اول اسفند و مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان از ۶ تا ۱۵ اسفند در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

مراد کرمی رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به ایسنا گفت: مرحله سوم مسابقات لیگ برتر زنان ۲۶ و ۲۸ دی در تالار هندبال فدراسیون انجام می‌شود. با انجام این مرحله از مسابقات دور رفت به پایان می رسد. برای انجام دور برگشت باید ببینیم برنامه تیم ملی نوجوانان چطور است. اگر مشکلی نباشد یک مرحله از دور برگشت لیگ برتر قبل از مسابقات قهرمانی آسیا انجام می‌شود در غیر اینصورت برگزاری دور برگشت به بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان موکول خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14217

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.