• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۱۷۳ مصدوم سوانح مختلف به مراکز درمانی منتقل شدند

  • 26 فروردین 1402 - 13:54
۱۷۳ مصدوم سوانح مختلف به مراکز درمانی منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مأموریت‌ها و عملیات‌های هلال احمر در راستای امدادرسانی شهروندان گرفتار در حوزه‌های مختلف گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۴۱۰ مأموریت توسط تیم‌های تخصصی هلال احمر انجام، که در این عملیات‌ها به ۱۶۷۱ نفر امدادرسانی شد.
وی افزود: این مأموریت‌ها غالباً در مناطق صعب العبور انجام و منجر به نجات جان ۲۶۱ نفر از شهروندان شد. همچنین ۵۳۵ نفر از شهروندان، خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و ۱۷۳ نفر نیز برای درمان تخصصی توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
مرادی پور بیان داشت: مأموریت‌های جاده‌ای همچنان حجم قابل توجهی از عملیات‌های هلال احمر را تشکیل می‌دهند و بر همین اساس در سه روز گذشته ۳۹ مورد عملیات صرفاً در حوزه رهاسازی مصدومین انجام شده که منجر به نجات جان ۴۶ نفر از شهروندان گرفتار در خودروهای تصادفی شد.
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان هفته با تعطیلات و افزایش حجم سفرها مواجه هستیم، ضرورت دارد تا شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده و به هشدارهای سازمان‌های امدادی توجه داشته باشند تا سفری بدون حادثه را تجربه کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.