• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۱۵ هزار تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد

  • 06 خرداد 1402 - 19:05
۱۵ هزار تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید جمال‌الدینی ظهر امروز شنبه در آئین کلنگ زنی ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان اظهار کرد: با تدبیر دولت سیزدهم در تکمیل و توسعه تخت‌های بیمارستانی که در حدود ۲ سال گذشته، نزدیک به ۱۵ هزار تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد و امیدوار هستیم که کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان، این زنجیره ایجادشده را تکمیل کند.

وی با اشاره به اینکه مجری پروژه یاد شده وزارت مسکن و شهرسازی است، افزود: امید داریم که با هماهنگی و همکاری ایجاد شده بتوانیم این پروژه را در زمان مشخص به اتمام برسانیم و شیرینی این بهره‌برداری را به مردم منطقه هدیه بدهیم.

جمال‌الدینی اضافه کرد: با توجه به طرح سلامت خانواده و پزشک خانواده و تکمیل آن با حضور مستمر مراقبان سلامت، افراد در معرض خطر شناسایی می‌شوند، مداخلات پیشگیرانه انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بومی‌گزینی در سنجش رشته‌های سلامت گفت: ۳۰ درصد از ظرفیت نظام پذیرش در بخش رشته‌های حوزه سلامت به نیروهای بومی تعلق می‌گیرد و امیدواریم با تدبیر مجلس شورای اسلامی این زنجیره که از سال گذشته آغاز شده تربیت، تحصیل و ارائه خدمت تکمیل شود.

به گزارش مهر، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان با در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و در چهار طبقه به صورت پلکانی با اعتبار ۲ هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال و به مدت ۲ سال احداث خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.