• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

۱۲ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان پذیرش شدند

  • 04 فروردین 1402 - 11:16
۱۲ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان پذیرش شدند

علیرضا قاری‌قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای استقبال از مسافران در سفرهای هوایی استان اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر سطح ایمنی پروازها با انجام عملیات وارسی پروازی سامانه‌های راداری و ناوبری فرودگاه توسط هواپیمای فلایت چک ارتقا یافته و همچنین سطوح پروازی با انجام عملیات درزگیری بهسازی شده است.
وی اضافه کرد: در بخش هوایی در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تعداد کل نشست و برخواست هواپیما ۲۰۹ مورد بوده است که از این تعداد ۱۷۹ مورد داخلی و ۳۰ مورد بین المللی بوده است.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سال گذشته در این ایام برای بخش هوایی ۳۰۴ مورد نشست و برخواست هواپیما انجام پذیرفته که ۲۳۶ مورد آن داخلی و مابقی بین‌المللی بوده است و بر این اساس شاهد ۳۱ درصد کاهش بوده‌ایم.
قاری قرآن خاطرنشان کرد: در پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ مسافر پذیرش شده و افزون بر ۱۰ هزار و ۳۰۰ مسافر اعزام شده است.
وی گفت: در پروازهای بین‌المللی فرودگاه اصفهان در این بازه زمانی یک‌هزار و ۶۳۰ مسافر پذیرش و یک‌هزار و ۶۴۶ مسافر اعزام شده است.
قاری قرآن با بیان اینکه زیباسازی محوطه‌های فرودگاهی در راستای استقبال از این ایام انجام شده است، خاطرنشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت معابر، خط کشی بلوارها، افزایش ظرفیت پارکینگ، رنگ آمیزی جدول‌ها و همچنین بهبود وضعیت روشنایی محوطه‌های فرودگاهی از دیگر اقدامات بوده است.
مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای استقبال از این ایام بزرگترین سفره هفت سین میدانی فرودگاه‌های کشور در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در آستانه فرارسیدن سال نو برپا شد.
قاری قرآن با اشاره به تاکیدها در کمیته تسهیلات نوروز فرودگاه اصفهان در راستای موضوع تکریم و رعایت حقوق مسافران در فرودگاه‌ها اظهار داشت: تمامی واحدهای خدمت رسان در فرودگاه اصفهان تمهیدات لازم جهت تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع و تسهیل امور برای مسافرین را در دستور کار خود قرار داده‌اند همچنین افزایش نظارت، اطلاع رسانی به موقع تغییرات زمان پرواز و پاسخگویی مناسب نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در زمان‌های تأخیرات در محل میز خدمت از اولویت برنامه‌های نوروزی شرکت‌های هواپیمایی بوده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40006

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.