• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

یکی از برنامه‌های ما شناسایی گلوگاه‌ها و مراکز ایجاد فساد است

  • 09 شهریور 1400 - 14:36
یکی از برنامه‌های ما شناسایی گلوگاه‌ها و مراکز ایجاد فساد است

به گزارش مهر به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز در جمع کارکنان حوزه ستادی وزارت نیرو با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی در حوزه آب و برق کار خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: به‌رغم تلاش‌ها و خدمات بسیار فراوانی که در سال‌های پس از انقلاب در حوزه آب و برق به کشور ارائه شده و رشد و پیشرفت فوق العاده خوبی در این زمینه رخ داده است، اما در شرایط فعلی زمینه برای انجام یک خدمت بزرگ‌تر فراهم شده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دولت سیزدهم به مناسبت هفته دولت یادآور شد: یکی از محورهای صحبت رهبری، مردم‌داری بود که مهم‌ترین رکن خدمت‌رسانی برای یک دولت است. مردم‌داری در نگاه دینی و انقلابی، اصل خدمت‌رسانی است.

وزیر نیرو با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع عدالت ورزی است، تصریح کرد: در فلسفه انقلاب اسلامی، ایجاد عدالت بین طبقات مختلف جامعه مدنظر بوده که در برخی بخش‌ها موفقیت‌هایی کسب شده و در بخشی از حوزه‌های اقتصادی متأسفانه فاصله زیادی با معیارها و شاخص‌ها داریم.

محرابیان افزود: محور سوم، موضوع فساد ستیزی است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند. فساد ستیزی به معنای مبارزه با روش‌های عقلایی، علمی و ساختارهای مناسب جهت جلوگیری از مراکز تولید فساد و تولید رانت است. یکی از برنامه‌هایی که به اتفاق همکاران در این دوره دنبال خواهیم کرد شناسایی و حذف گلوگاه‌ها و مراکزی است که به وسیله آنها تولید فساد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت منابع انسانی تأثیرگذار خاطرنشان کرد: موفقیت یک سازمان در گروی همدلی و درک متقابل بین نیروها و سرمایه‌های انسانی آن سازمان است‌.

محرابیان با بیان اینکه میثاق ما باهم میثاق کار و خدمت‌رسانی است، اضافه کرد: وزارت نیرو در این سال‌ها خدمات عظیمی را به مردم و کشور خود ارائه کرده، لیکن امروز شرایط می‌طلبد که کمر همت را محکم‌تر بسته و خدمات خودمان را گسترده‌تر کنیم تا طی زمانی کوتاه شاهد اعتلای این خدمات باشیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.