• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

یکی از اعضای هیات رئیسه مخالف حضور مربی ایرانی بود!

  • 31 شهریور 1400 - 13:45
یکی از اعضای هیات رئیسه مخالف حضور مربی ایرانی بود!

میلاد تقوی در گفتگو با مهر درباره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌ها مثل همیشه بود. در آسیا ۳-۴ کشور مدعی حضور دارند. تیم هایی مثل چین، ژاپن و البته استرالیا که چندین سال است بهتر شده است. تیم چین تایپه نیز بسیار خوب بود. ملی پوشان ما نیز بسیار خوب عمل کردند. جدا از بعد فنی، روحیه و همدلی بازیکنان کمک کرد تا به عنوان قهرمانی برسیم و این مثال زدنی بود. سرمربی و کادر فنی بسیار با تیم هماهنگ بودند.

دبیر کل فدراسیون والیبال ادامه داد: علیرغم تمام سختی‌هایی که میزبان علیه تیم ایران اعمال کرد اما موفق شدیم. سختی هایی که حتی مسئولان کنفدراسیون آسیا و نیز فدراسیون والیبال ژاپن آن را پذیرفتند. فدراسیون ژاپن مسئول برگزاری مسابقات نبود و یک شرکت خصوصی مسابقات را برگزار می کرد.

وی تأکید کرد: تا روز آخر رقابت‌ها، مشکل ایران حل نشد. چندین کشور مسلمان بارها به فدراسیون جهانی ایمیل زدند اما تیم ایران تا روز آخر همچنان با این مشکل درگیر بود. آنها توجهی نمی‌کردند که گوشت حرام نباید برای تیم های مسلمان استفاده کنند و بنابراین در هتل نمی‌توانستیم غذابخوریم. اما ملی پوشان با اراده و محکم تا پایان مسابقات پیش رفتند.

تقوی تصریح کرد: کادر فنی ایرانی نشان داد که می تواند از مسابقات بسیار سخت موفق بیرون آید البته نباید این ذهنیت شکل گیرد که نباید هیچ باختی در مسیر باشد. امیدوارم اعتماد به تخصص داخلی شکل گیرد که می‌توانیم با کادر ایرانی به نتیجه برسیم. در ژاپن نشان دادیم با کادر ایرانی می‌توانیم به موفقیت برسیم. آزمون بسیار سختی بود اما باعث خوشحالی مردم شدیم.

دبیر کل فدراسیون والیبال درباره ادامه کار عطایی در رأس تیم ملی والیبال گفت: باید منتظر بمانیم تا عطایی از مسابقات قهرمانی جوانان جهان به ایران بازگردد و گزارش راجع به مسابقات را در کمیته فنی ارائه دهد. اما با توجه به نتایج به دست آمده نگاه ما حمایت از کادر ایرانی است. نتیجه گیری منوط به بازگشت عطایی و برگزاری جلسات است. نگاه مثبت، به استفاده از کادر ایرانی می باشد.

وی تأکید کرد: خیلی جالب است بدانید پیش از انتخاب الکنو به عنوان سرمربی تیم والیبال در اولین جلسه هیئت رئیسه قالب نفرات حاضر در جلسه اعلام کردند که موافق حضور مربی ایرانی در رأس تیم ملی هستند اما یکی از دوستان که نمی‌خواهم نام او را بیاورم در هیئت رئیسه اعلام کرد که از ۱۰۰ کارشناس خانواده والیبال اطلاعات آماری به دست آورده که ۶۸ درصد خانواده والیبال مخالف حضور مربی ایران در رأس تیم ملی والیبال هستند! امروز نگاه ما این است که از مربی ایرانی حمایت کنیم مشروط به اینکه توقع اجتماعی را نیز در نظر بگیریم.

تقوی درباره عدم حضور بردیا سعادت در تمرینات تیم ملی در ژاپن گفت: با توجه به شرایطی که میزبان پیش آورد و حتی یک بازیکن نمی توانست بدون کارت در سالن حضور داشته باشد، صلاح بر این بود که سعادت در ژاپن حضور نداشته باشد چرا که ممکن بود نتواند اجازه حضور در سالن برای تمرینات را داشته باشد.

وی در مورد حضور سعادت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز اظهار داشت: سعادت به ایتالیا خواهد رفت. ۱۲ بازیکن در اختیار عطایی در ایتالیا حضور دارند و سعادت نفر سیزدهم است. ۱۲ بازیکن می توانند در مسابقات شرکت کنند و بهروز عطایی تصمیم گیرنده درباره انتخاب نفرات شرکت کننده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.