• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

یورش صهیونیست‌ها به راهپیمایی‌ فلسطینیان/ زخمی شدن‌ دهها فلسطینی

  • 30 مرداد 1400 - 8:36
یورش صهیونیست‌ها به راهپیمایی‌ فلسطینیان/ زخمی شدن‌ دهها فلسطینی

به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری حمله و اقدام به سرکوب آنها کردند. این راهپیمایی‌ها در محکومیت ادامه شهرک‌سازی و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برگزار شد.

در همین ارتباط، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی دهها نفر به ضرب گلوله زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند. کانون اصلی درگیری‌های منطقه کوه صبیح در جنوب نابلس بوده است.

این تحولات درحالی است که درگیری‌های مسلحانه چندی پیش در شهر جنین واقع در کرانه باختری که به دنبال آن ۴ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند واکنش‌های گسترده گروه‌های مختلف را به دنبال داشت.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که خون پاک شهدای جنین ضامن ادامه نبرد آزادسازی تا بیرون راندن کامل اشغالگران از سرزمین فلسطین خواهد بود.

قاسم تصریح کرد که مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری با اشغالگران صهیونیست تنها با بیرون راندن نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست متوقف می‌شود. وی خواستار مشارکت گسترده در تشییع پیکر شهدای جنین و اعلام اعتصاب سراسری شد.

از سوی دیگر، طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی نیز ضمن تسلیت شهادت این ۴ جوان، تاکید کرد که خون پاک آنها شعله خیزشی خواهد بود که تنها با زوال و نابودی رژیم اشغالگر پایان می‌یابد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.