• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

یزدانی: کشتی‌گیران می‌توانند در فضای بهتری تمرین کنند

  • 17 شهریور 1400 - 20:47
یزدانی: کشتی‌گیران می‌توانند در فضای بهتری تمرین کنند

به گزارش مهر، حسن یزدانی در حاشیه افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی، در جمع خبرنگاران، گفت: علیرضا دبیر زحمت کشید و کمپ تیم‌های ملی کشتی که شامل پیست تارتان و دیگر امکانات لازم از جمله رستوران، استخر و …هست را مهیا کرد. فضای کمپ خیلی بهتر شده و بچه‌ها می‌توانند در فضایی بهتر اردوهای خود را پشت سر بگذارند.

دارنده مدال‌های طلای المپیک درباره لزوم افتتاح کمپ‌های دیگر در سایر استان‌ها، افزود: قطعاً همینطور است و همیشه نمی‌شود در یک جا تمرین کرد چون در روحیه ورزشکاران تأثیر زیادی دارد امیدوارم در تمام استان‌ها کمپ‌های خوبی نه تنها برای کشتی بلکه برای همه رشته‌ها راه اندازی شود. این موضوع هزینه زیادی دارد و مسئولان وزارت ورزش باید کمک کنند تا همه ورزشکاران بتوانند از امکانات لازم برخوردار شوند.

وی در پاسخ به اینکه چه حرفی با مسئولان دارد، گفت: مسئولان فدراسیون و مربیان همیشه صحبت‌های لازم را انجام می‌دهند. حرف ما هم همان خواسته‌هایی است که آنها مطرح می‌کنند.

یزدانی در پایان درباره امکان رویارویی با دیوید تیلور آمریکایی در رقابت‌های جهانی نروژ و اینکه آیا انتقام ۳ شکست قبلی مقابل او را می‌گیرد یا خیر، خاطرنشان کرد: تمام سعی ام را می‌کنم تا پیروز این مبارزه باشم و مقابل حریف شکست نخورم. امیدوارم با دعای خیر ملت بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و مردم را شاد کنم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.