• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

یزدانی خودِ ایران است؛ آماده، سرحال، زیبا و باوقار

  • 15 مرداد 1400 - 14:47
یزدانی خودِ ایران است؛ آماده، سرحال، زیبا و باوقار

به گزارش مهر، حسن یزدانی که یکی از امیدهای اصلی کاروان ورزش ایران برای کسب مدال سی و دومین دوره بازیهای المپیک بود، در شرایطی به این مهم نرسید که در فینال نمایش قابل قبولی برابر دیوید تیلور آمریکایی داشت و تا ۱۸ ثانیه مانده به پایان مبارزه از حریف پیش بود اما در نهایت به مدال نقره بسنده کرد.

به دنبال این ناکامی بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به کشتی حسن یزدانی را شایسته مدال طلا دانستند و اعتقاد داشتند او تمام تلاشش را در این راه کرده است. با این حال دیدگاه های مختلفی در مورد عملکرد یزدانی وجود دارد.

محسن هدایتی مدیر و کارشناسی ورزشی در یادداشتی برای گروه ورزشی مهر در مورد کشتی حسن یزدانی نوشته است:

«حسن یزدانی خود ماست ، خود خود مایی که خوبیم اما دم آخر می بازیم، حسن یکی از این ۸۰ میلیون نیست، یزدانی خود این ۸۰ میلیون است.

خدا اهل جر زنی نیست، خدا کتاب آخرین فرستاده اش را ضامن برد نمی کند، خدا حتی به پدر مادر یزدانی هم نگاه نمی کند، خدا عین تجسم عدالت است، خدا به پدر و مادر تیلور هم نگاه می‌کند، خدا هوای آن امریکایی که شاید اهل انجیل هم نیست را دارد ، خدا می گوید از شما حرکت برکتش با من.

حق تیلور بود آن طلا اگرچه ما بیشتر محتاجش بودیم، کشتی علم است، تلاش است، بدنسازی و تغذیه و شاید دوپینگ مجاز است.

حسن یزدانی خود خود ایران است، آماده سرحال زیبا و با وقار، اما شانس هم مهم است، او بخاطر شانس به تیلور نباخت، بدشانسی اش این است که خورد به دوره تیلور ، این سومین شکست متوالی حسن برابر جادوگر بود، حسن خود خود ماست ، هرچه خوب هم باشیم باز کافی نیست.

من کشتی نمی دانم ، تخصصم هم در آن نیست، اما این حسن حریف آن تیلور حالا حالاها نیست، کشتی ورزش شجاعان است، خوب به تیلور نگاه کنید، حمله حمله حمله ، آنقدر حمله که در ۱۵ ثانیه آخر به معدن طلا رسید.

این نقره ارزانی همان مربیانی که دست و پای پلنگ ما را بستند، باخت به تیلور بدون حتی یک حمله؟، حسن یزدانی باز هم شیر مادر و نان پدر حلالت، ما درد تو را می دانیم، چون تو خود خود ما هستی ، ان‌شالله امید به‌ پایان این جادوگر امریکایی، شایدم امید به شجاعت تو در تقابل بعدی.»

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.