• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

یار دوازدهم را برای تیم ملی راه‌اندازی کنند/ دلیلی ندارد استقلال قهرمان نشود

  • 01 مرداد 1401 - 12:42
یار دوازدهم را برای تیم ملی راه‌اندازی کنند/ دلیلی ندارد استقلال قهرمان نشود

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اتفاقات خوبی نیفتاده و کارهای اشتباه زیاد رقم خورده است. در زمان ما فقط به آقای مهاجرانی و حبیبی سلام می‌کردیم و جرات نمی‌کردیم حرفی بزنیم اما اکنون بازیکن تصمیم می‌گیرد چه کسی بیاید و چه کسی برود. این بسیار کار اشتباهی بود. اصلاح شدن این شرایط کار بسیار سختی است و کادرفنی کار بسیار دشواری دارد و بسیار ظریف باید حرکت کنند.

او ادامه داد: کادرفنی باید از راهی وارد شود که دوباره بتواند بازیکنان را یک دست کند. باید به دنبال یار دوازدهم و وحدت ملی باشیم. فدراسیون فوتبال، هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها باید به دنبال این وحدت ملی باشند. باید به خاطر پویایی فوتبال کشور خودمان باید تلاش کنیم تا جام جهانی را با آبرو تمام کنیم. باید یار دوازدهم را راه‌اندازی کنیم. فدراسیون باید در اردوی پیش رو بازی‌های بزرگی را ترتیب دهد و ان‌شاءالله اگر بتوانیم به مرحله دوم صعود کنیم، پول بزرگی به فدراسیون ما خواهد رسید.

پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که تیم ملی نیاز به برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت دارد، گفت: باید به دنبال اردوهای خوب باشیم و جوری برنامه ریزی کنیم که از نظر آمادگی بدنی در جام جهانی در اوج شرایط بدنی قرار داشته باشیم. باید بازی‌های دوستانه خوب تدارک ببینیم. انگلیس و ولز شبیه به هم بازی می‌کنند و می‌توانیم شبیه سازی کنیم. نباید به پولش اهمیت بدهیم و باید به دنبال حریفان قدرت برویم. ما در خط دفاع کمی مشکل داریم و باید این موضوع را برطرف کنیم.

او اضافه کرد: پیشنهاد شخصی من این است که از سیستمی با سه دفاع بازی کنیم. در همه جای دنیا تیم‌ها با سه دفاع بازی می‌کنند و ما هم به دلیل این‌که در عمق دفاع ضعف داریم، باید با سه دفاع به میدان برویم. این مساله باعث پوشش ضعف‌مان می‌شود. بازیکنان خوبی هم در این نقاط داریم و در خط حمله هم می‌شود با دو فوروارد در خط حمله مقابل حریفان قرار بگیریم. این البته در حد پیشنهاد است و زمان هم داریم تا این کار را انجام دهیم.

فریبا درباره وضعیت پیش فصل استقلالی‌ها بیان کرد: وضعیت بد نیست. بزرگ ترین مساله ما حفظ بازیکنان بود که این کار تقریبا انجام شد. حسین زاده هم از تیم جدا شد و امیدوارم شرایط قائدی برایش به وجود نیاید و پیشرفت کنند. شرایط تیم در ترکیه خوب است و کار را خیلی سخت دارند پیگیری می‌کنند. خداراشکر در خطوط مختلف بازیکنان خوبی داریم. خط دفاع کامل است و در فصل پیش رو در خط هافبک از آمانوف بیشتر بازی می‌گیریم که بسیار بازیکن باکیفیتی است.

او در پایان اضافه کرد: آمانوف می‌تواند بازیساز خوبی باشد. در خط حمله نیز با اضافه  شدن کاوه رضایی تنوع خط حمله بسیار زیاد خواهد شد. رضایی بازیکنی است که روی زمین خیلی خوب کار می‌کند و روی هوا هم ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده را داریم و می‌توانیم باتوجه به شکل سیستم حریف از بازیکنان مدنظرمان استفاده کنیم. این تنوع بازیکن بسیار به تیم ما کمک خواهد کرد. مدیران باشگاه به خوبی حمایت می‌کنند، از نظر مالی مشکلی ندارند و شرایط فراهم است. دیگر هیچ دلیلی ندارد که استقلال قهرمان نشود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.