• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

گیتی پسند در والیبال تیم‌داری می‌کند / فوتبال فعلاً نه

  • 28 مرداد 1400 - 14:43
گیتی پسند در والیبال تیم‌داری می‌کند / فوتبال فعلاً نه

محمدحسین عراقی زاد در گفت‌وگو با مهر در خصوص تیم داری باشگاه گیتی پسند در رشته والیبال اظهار داشت: در روزهای گذشته پیشنهادی از سوی هیئت والیبال استان اصفهان مبنی بر حضور مجدد باشگاه گیتی پسند پس از ۱۰ سال در عرصه والیبال شد.

وی افزود: سال ۱۳۹۰ که باشگاه گیتی پسند به سوپر لیگ والیبال ورود کرد یک سال در بخش آقایان و دو سال در بخش بانوان تیم‌داری کرد که در آن مقطع تیم والیبال بانوان گیتی پسند دو سال متوالی قهرمان ایران و نماینده ایران در مسابقات آسیایی شد.

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی پسند

قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه بنا بر دلایلی از تیم‌داری در والیبال کنار کشیدیم، ادامه داد: امسال بنا بر درخواست هیئت والیبال استان اصفهان صحبتی در هیئت مدیره باشگاه مبنی بر تیم‌داری در والیبال شد که با حمایت‌های اعضای هیئت مدیره و موافقت مدیرعامل مجدداً در عرصه والیبال حضور پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: سهمیه‌ای که به هیئت والیبال نامه زدیم خرید امتیاز در لیگ دسته اول والیبال کشور است و تمام تلاش ما در استفاده از نیروهای بومی است و قطعاً کادر فنی ما از مربیان استان اصفهان هستند و سرمربی که انتخاب شده سعید عقیلی هستند که یکی از مربیان نام آشنا و با اخلاق استان اصفهان هستند که چندین در تیم‌های مختلف در اصفهان و ایران فعالیت می‌کردند.

برنامه‌ای برای تیم‌داری در رشته فوتبال نداریم

عراقی زاده در خصوص دیدگاه باشگاه گیتی پسند در تیم‌داری والیبال تصریح کرد: دیدگاه ما استفاده از پتانسیل والیبال استان اصفهان است که توانایی دیده شدن بیشتر دارد و ما آن را پرورش دهیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای برای تیم‌داری در فوتبال نداریم، گفت: در حال حاضر فقط در رشته‌های والیبال و فوتسال در لیگ رتر فوتسال و لیگ دسته یک والیبال فعالیت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2698

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.