• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد

  • 10 آبان 1400 - 11:47
گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، فدراسیون جهانی تیر وکمان ضمن تبریک به فدراسیون ایران بابت رکوردشکنی غلامرضا رحیمی در بازی‌های پارالمپیک و حمایت‌های صورت گرفته از وی، گواهی نامه این رکورشکنی را به ایران اهدا کرد و از فدراسیون خواست تا این مدرک را در اختیار غلامرضا رحیمی قرار دهد.

متن پیام به شرح زیر است:

«فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان مفتخر است که گواهی رکوردشکنی پارالمپیک توسط ورزشکارتان را به شما اعلام کند. ما بخاطر تلاش بی‌وقفه‌ای که انجام دادید، به شما تبریک عرض کرده و از همکاری تنگاتنگ شما با فدراسیون جهانی تشکر می‌کنیم. امیدواریم این رکورد پارالمپیک منادی یک تجلیل با شکوه و انگیزه زیادی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان و فدراسیون باشد.ضمن تشکر مجدد، خواهان ادامه تلاش شما هستیم. لطفا گواهی رکورد، همراه با نامه فدراسیون جهانی را به ورزشکار سریعا ارسال کنید.»

گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد

در مرحله مقدماتی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی با امتیاز ۶۴۴ در رده نخست قرار گرفت و رکورد بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

رحیمی با ۶۴۴ امتیاز رکورد پارالمپیک در بخش ریکرو مردان را که پیش از این در اختیار ابراهیم رنجبر از کشورمان با ۶۳۷ امتیاز بود را ارتقا بخشیده بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10008

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.