• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گلایه ملی پوش جودو ناشنوایان از مسئولان/ وعده‌ها عملی نشده است

  • 21 مهر 1400 - 9:39
گلایه ملی پوش جودو ناشنوایان از مسئولان/ وعده‌ها عملی نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بداغی، جودوکار ناشنوایی است که توانسته عنوانی همچون قهرمانی المپیک ناشنوایان را در سال ۲۰۱۷ به دست آورد؛ اما تاکنون حمایت ویژه ای از سوی مسئولان ورزش خراسان شمالی ندیده است.

این ورزشکار با اخلاق و محجوب خراسان شمالی طی روزهای گذشته و بدون هیچ گونه تشریفات و حمایت مشخصی از سوی ورزش استان، راهی تیم ملی جودو ناشنوایان کشور شد تا به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شود.

بداغی در گفتگو با مهر با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران ناشنوا اظهار کرد: ورزشکاران دچار مشکلات شنوایی دارای استعدادهایی هستند که می‌توانند در کشور و جهان مقام آوری داشته باشند اما به دلیل عدم حمایت‌ها و هزینه‌های مختلف تمرینی عموماً به ورزش قهرمانی ادامه نمی‌دهند.

این عضو تیم ملی جودو ناشنوایان ادامه داد: اگر مسئولان مثل سایر ورزشکاران به ورزش ناشنوایان توجه کنند، به راحتی می‌توانند در اوج مسابقات بین المللی قرار گیرند.

وی که تاکنون بیش از ۱۰ سال در رشته جودو فعالیت دارد، افزود: امیدواریم مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات و عزم راسخ برای حل آن‌ها داشته باشند و با حمایت خودشان قدری از سختی‌های زندگی این قشر از جامعه را کم کنند.

بداغی با ابراز ناراحتی نسبت به وعده‌های عملی نشده مسئولان، گفت: در صورت عدم حمایت‌ها پس از مسابقات جهانی فرانسه، از ورزش قهرمانی کناره گیری می‌کنم و برای امرار معاش زندگی به شغل آزاد می‌پردازم.

وی در پایان با انتقاد از عدم اجرای وعده‌های مسئولان و عدم کمک به ورزشکاران ناشنوا خاطرنشان کرد: امیدوارم تا روزی حمایت‌های واقعی از این قشر ورزشکاران انجام شود تا همانطور که این ورزش کاران پرچم ایران را در سراسر جهان برافراشته می‌کنند، مسئولان هم برای این افتخار آفرینی قدردانی شایسته ای را انجام دهند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.