• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گزینه‌های میزبانی قهرمانی آسیا در انتظار تصمیم اتحادیه جهانی

  • 04 اسفند 1401 - 13:01
گزینه‌های میزبانی قهرمانی آسیا در انتظار تصمیم اتحادیه جهانی

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین تصمیمات اتحادیه جهانی برای انتخاب کشور میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگار مهر گفت: در صورت لغو قطعی میزبانی هند از رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا، دو کشور بحرین و قزاقستان در رسانه‌های مختلف به عنوان گزینه‌های اصلی میزبانی معرفی شدند، اما تاکنون شورای کشتی آسیا و اتحادیه جهانی در خصوص میزبان جدید تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند.
وی شانس میزبانی بحرین را کمتر از قزاقستان ندانست و گفت: بحرین موفق شد سال گذشته میزبان خوبی برای رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا باشد که رضایت تیم‌ها و عملکرد خوب بحرینی‌ها در میزبانی باعث شده تا این کشور هم از گزینه‌های اصلی میزبانی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ باشد. البته قزاقها هم شانس زیادی دارند چراکه «دولت تورلیخانوف» رئیس شورای کشتی آسیا و یکی از اعضای بانفوذ اتحادیه جهانی اهل قزاقستان است و می‌تواند در خصوص کسب میزبانی کشورش بسیار فعال و مؤثر ظاهر شود.
امامی ادامه داد: هر چند سپردن میزبانی مسابقات به هر کشوری نیازمند نظر مساعد اتحادیه جهانی و گرفتن نمره قبولی از روند بازدید از امکانات کشور متقاضی است، اما با توجه به اینکه قزاقستان طی سال‌های اخیر میزبان خوبی در سطح مسابقات آسیا وجهان بوده، آمادگی بالایی برای میزبانی دارد. به هر حال تورلیخانوف با توجه به سابقه میزبانی قزاقستان در صدد است اگر بحرین این میزبانی را نپذیرفت، میزبانی را به کشور خودش اعطا کند.
سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: البته با توجه به زمان محدود یکماه و نیم تا برگزاری مسابقات به زودی اتحادیه جهانی با هماهنگی شورای کشتی آسیا کشور میزبان مسابقات قهرمانی آسیا را انتخاب و اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.