• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

کیکاوس سعیدی: عملکرد کاروان ایران توسط کارشناسان بررسی می شود

  • 16 مرداد 1400 - 20:56
کیکاوس سعیدی: عملکرد کاروان ایران توسط کارشناسان بررسی می شود

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، کیکاوس سعیدی پس از قهرمانی سجاد گنج زاده در مسابقات کاراته المپیک گفت: گنج زاده با لطف خدا و دعای مردم و تلاش‌های شبانه روزی خودش توانست به فینال راه یابد و طلای المپیک را بدست بیاورد.

وی ادامه داد: این موفقیت را به همه تبریک می گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را بدست اوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می گویم و امیدوارم در المپیک‌های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت‌های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم و عباسعلی به خاطر آسیب دیدگی با مشکل رو به رو شد و از بهمنیار هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می‌کردیم که به مدال برسد. گنج زاده به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد.

سعیدی در خصوص ناکامی برخی رشته‌ها گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون‌ها تلاش کردند و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت کرد اما سطح مسابقات بسیار بالاست و همه کشورها رقابت زیادی داشتند و کشورهای بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال اوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال اوردند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.