• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

کپی برداری ذوب‌آهن و سپاهان از روی دست هم/ حفظ تارتار به نتیجه رسید

  • 21 اسفند 1400 - 11:40
کپی برداری ذوب‌آهن و سپاهان از روی دست هم/ حفظ تارتار به نتیجه رسید

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری دو تیم اصفهانی مقابل حریفان خود در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار کرد: ذوب‌آهن و سپاهان از روی دست هم کپی برداری کردند و هر دو تیم گل‌های مشابهی را به ثمر رساندند. محمد خدابنده‌لو روی اشتباه بازیکن آلومینیوم و شهباززاده روی اشتباه بازیکن نساجی توانستند، دروازه حریفان را باز کنند. خوشحالم مسئولان باشگاه ذوب‌آهن حوصله کردند.

او ادامه داد: من بارها گفتم برداشتن تارتار اشتباه است چون او نشان داده که همیشه در کارش موفق است. ذوب‌آهن نتیجه‌اش را دارد می‌بیند. در آلومینیوم شرایطی که ایجاد شد که همه عصبانی بودند و نشان داد شیرازه این تیم از هم پاشیده است. نمی‌توان کار خوب تارتار را نادیده گرفت و ذوب‌آهن به آن چیزی که حقش بود رسید. در اواخر نیمه اول آلومینیوم 10 نفره شد و این باعث شد شیرازه این تیم از هم بپاشد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که شرایط ذوب‌آهن با آمدن اسلامی که از آکادمی به تیم بزرگسالان رسیده بود، بهتر شد، گفت: در نهایت باید بگویم صبوری باشگاه باعث شد تیم تارتار بهتر شود. برخلاف آن آلومینیوم باید خداراشکر کند که تا این هفته امتیازات خوبی را کسب کرد وگرنه شرایط این تیم به گونه‌ای آشفته است که به نظر من باید برای بقا می‌جنگیدند.

او درباره برتری سپاهان مقابل نساجی گفت: آن‌ها روی حساب و کتاب بازی کردند. بعد از گل اول مقداری عقب نشینی کردند و اجازه دادند نساجی به زمین سپاهان بیاید. سپاهانی‌ها روی گل دوم با تعویض بازی توانستند به گل دوم برسد. سپاهان در بازی‌های قبل چه گل می‌زد و چه گل می‌خورد یک جور بازی می‌کرد اما دیروز مقابل نساجی روی حساب و کتاب بازی کرد و با برنامه پیش رفت. شاگردان نویدکیا دیروز تیم با برنامه‌ای بودند و مشخص بود که برای تمام لحظات بازی‌ برنامه داشت.

چرخابی در پایان اضافه کرد:‌ امیدوارم این روند پیشرفت دو تیم ادامه دار باشد. در فوتبال ایران نمی‌توانید روی تیمی حساب کنید. مثلا در آلومینیوم، پورحمیدی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران بود اما دیروز اشتباهات بسیار بدی داشت و به همین دلیل نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی در ادامه فصل می‌تواند موفق عمل کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.