• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کونسیسائو: خوشحالم طارمی پنالتی‌های ما را نگرفت

  • 30 مرداد 1401 - 13:07
کونسیسائو: خوشحالم طارمی پنالتی‌های ما را نگرفت

به گزارش ایسنا و به نقل از آبولا در هفته سوم رقابت‌های لیگ پرتغال یک بازی برگزار شد. در این دیدار پورتو در خانه به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و توانست با سه گل به برتری برسد. مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۷۲ دقیقه بازی کرد. گل نخست پورتو با پاس گل طارمی به ثمر رسید.
پورتو با بردی که به دست آورد ۹ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.
سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو بعد از این دیدار با اشاره به برتری تیمش و نبود طارمی هنگام اعلام دو پنالتی گفت: خوشحالم که طارمی پنالتی‌های ما را در این بازی نگرفت. من با او در این زمینه هم‌دردی می‌کنم. در نیمه اول ما مستحق این بودیم که زودتر به گل برسیم. در نیمه دوم سعی کردیم از نقاط ضعف حریف به بهترین شکل استفاده کنیم و خوشحالم که تیمم توانست برتری خودش را در نیمه دوم تثبیت کند. ما تازه یک دیدار را با برد به پایان بردیم و بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده است.
مهدی طارمی در بازی دیشب بعد از گل اول مصدوم شده بود اما تمایل به ادامه بازی داشت ولی سرمربی تیم تصمیم گرفت تا او تعویض شود و در این دیدار بازی نکند. او درباره حضور نداشتن بازیکن ایرانی گفت: ما باید به وضعیت فیزیکی بازیکنان نگاه کنیم. این به من بستگی دارد که چه بازیکنانی به میدان بروند. 
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27978

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.