• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

کنتور آب در حد نیاز تأمین نشده است

  • 24 مرداد 1401 - 13:10
کنتور آب در حد نیاز تأمین نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان در نشست خبری امروز دوشنبه ۲۴ مرداد درباره علت شکست طرح‌های صرفه جویی آب اظهار کرد: وضعیت آب در کشور به میزان بارش‌ها، شرایط اقلیمی، توانمندی و فناوری‌های در اختیار و از همه مهمتر همکاری سایر دستگاه‌هایی که خارج از توان وزارت نیرو هستند، بستگی دارد.
وی افزود: ایجاد تعادل بخشی و احیای منابع آب به همکاری و استفاده از ظرفیت مردم مرتبط است؛ یکی از دلایل شکست طرح‌های برقی و آبی کشور، عدم استفاده از ظرفیت‌های مردمی است …؛ مردم باید محور موفقیت‌ها و طرح‌های آب و برق باشند.
وزیر نیرو یادآور شد: اگر مردم به خوبی در این طرح توجیه شوند و ما نیز به نقدها عمل کنیم، می تونیم شاهد آن باشیم تا تا حضور مردم، میزان موفقیت طرح‌های صرفه جویی در مصرف آب افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین دو مانع عمده در موفقیت طرح‌های صرفه جویی آبی داریم یکی لزوم استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و دیگری عدم استفاده از همکاری مردم؛ این طرح‌ها نفعش به مردم می‌رسد.
محرابیان ادامه داد: مطلب دیگر، مدیریت آب چاه هاست که در نصب کنتور عملکرد جزئی داریم. اصلاً ابزار مدیریت مصرف آب در حد نیاز تأمین نشده که از دیگر علل شکست طرح‌های آبی است.
به گفته وزیر نیرو با اصلاح حکمرانی آب شاهد ایجاد تعادل در مصرف آب باشیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.