• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف ده‌ها فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران

  • 16 اردیبهشت 1402 - 19:01
کشف ده‌ها فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، یک مرد جوان در ساعات پایانی شب اقدام به معابر جنوب تهران آمده و پس از شناسایی خودروهای شهروندان اقدام به سرقت محتویات داخل خودروی آنها کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه با بیان اینکه مشخص شد، متهم اموال مسروقه را به ۳ مالخر فروخته است، گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهم و ۳ مالخر پرونده را در جنوب استان تهران ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود مبنی بر ۴۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و مالخری معترف شدند، عنوان کرد: در بررسی از مخفیگاه ۳ مالخر پرونده لاستیک، ضبط و باند، لوازم پزشکی، لوازم ورزشی، البسه، ۱۹۰ حلقه لاستیک، کتانی و جک و ابزار آلات کشف که مقدار زیادی از اموال با دستور مقام قضائی اموال مسروقه به صاحبانشان بازگردانده شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41548

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.