• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

کشتی با «گرایی» سخت‌ترین مبارزه دوران ورزشی‌ من بود

  • 25 اردیبهشت 1401 - 12:46
کشتی با «گرایی» سخت‌ترین مبارزه دوران ورزشی‌ من بود

به گزارش خبرگزاری مهر، «توماس لورینچ» قهرمان مجارستانی المپیک توکیو که به همراه تیم کشتی نوجوانان فرنگی این کشور به ایران آمده، گفت: از سفر به ایران خوشحالم و یک تجربه خیلی بزرگ برای من بود. این تجربه با توجه به مدیریت آکادمی که در کشورم بر عهده دارم، می‌تواند کمک کند.

لورینچ که در سفر به ایران علاوه بر دیدار با علیرضا دبیر، از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی هم بازدید کرد، یادآور شد: کمپ تمرینی و اردویی بزرگی کشتی ایران دارد که امکانات آن استانداردهای بالایی داشت. یکی از نکات قابل توجه کمپ کشتی ایران، وجود خوابگاه در کنار سالن تمرین بود که خیلی مهم بود و به سهولت کار کشتی گیران برای حضور در تمرینات کمک می‌کند.

قهرمان وزن ۷۷ کیلوگرم المپیک توکیو که با کشتی گیران ایرانی مانند امید نوروزی و محمد علی گرایی کشتی گرفته، در این باره گفت: کشتی گیران ایرانی خیلی عالی هستند. یکی از سخت‌ترین کشتی‌هایی که در ۲۰ سال گذشته گرفته‌ام، مبارزه با محمد علی گرایی در المپیک توکیو بود، مبارزه دشواری بود و با خودم گفتم اگر این کشتی را ببرم می‌توانم در المپیک قهرمان شوم. شرایط کشتی سخت پیش رفت و خوش شانس بودم که برنده شدم، چون اگر ۲۰ ثانیه دیگر ادامه پیدا می‌کرد، شکست می‌خوردم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.