• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کسب مدال طلای نجات غریق در رقابت نظامیان جهان توسط تیم ارتش ایران

  • 20 خرداد 1401 - 12:43
کسب مدال طلای نجات غریق در رقابت نظامیان جهان توسط تیم ارتش ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: تیم اعزامی ارتش اولین مدال طلای نجات غریق بزرگسالان در مسابقات ورزشی نظامیان جهان (سیزم) را بدست آورد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با اعلام این خبر که عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات نجات غریق نظامیان جهان (سیزم) در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین، به بهشاد علیزاده تعلق گرفت، گفت: در چارچوب برگزاری یازدهمین دوره مسابقات نجات غریق ارتش‌های جهان (سیزم) که در آمستردام هلند جریان دارد، امروز شاهد درخشش ورزشکاران پرتلاش و با غیرت تیم اعزامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم و توانستیم پرچم مقدس و خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران را در یک آوردگاه مهم بین‌المللی به اهتزاز در بیاوریم.

وی ادامه داد: در بخش مسابقات داخل استخر با حضور بیست و چهار ورزشکار، بهشاد علیزاده با هدایت سروان سید جمال ساداتی، سرمربی تیم نجات غریق ارتش و نیروهای مسلح، در ماده ١٠٠ متر حمل آدمک با فین در رده نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد.

امیر امیدی همچنین گفت: در این بخش رقابت سختی بین ورزشکاران کشورمان با بیست و چهار ورزشکار مطرح و عنوان‌دار جهان وجود داشت که به لطف خدا اول شدیم و ورزشکاران لهستان و اسپانیا به ترتیب دوم و سوم شدند و عنوان چهارمی هم با اختلاف بسیار اندک به ورزشکار دیگری از کشورمان رسید.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش تصریح کرد: مسابقات نجات غریق نظامیان جهان با حضور ۱۲ کشور مطرح جهان از جمله برزیل، اسپانیا، هلند، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، کانادا و … در بالاترین سطح ممکن در دو بخش استخر و دریا برنامه‌ریزی شده که رقابت‌های داخل استخر در ۱۰ ماده برگزار شد و ورزشکاران ارتش در ۵ ماده به فینال راه پیدا کردند و در نهایت در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین مدال طلا را کسب کردیم و توانستیم رکوردهای ملی را بهبود ببخشیم و در ماده ۲۰۰ متر هم توانستیم سوپر رکورد کشور را جابجا کنیم.

وی در پایان افزود: در همین ماده خشایار حسینیان به عنوان چهارمی جهان دست یافت و همچنین در مسابقات ٤ در ٥٠ متر تیمی، تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با اختلاف بسیار اندک نسبت به سه تیم برتر در جایگاه پنجم قرار گیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.