• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کسب عنوان سوم ارزش بالایی برای ما داشت/ لیگ بد شروع و خوب تمام شد

  • 31 اردیبهشت 1401 - 12:46
کسب عنوان سوم ارزش بالایی برای ما داشت/ لیگ بد شروع و خوب تمام شد

سلمان خواجه حسنی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در بدو شروع لیگ مشکلاتی زیادی داشتیم و متأسفانه بر خلاف قانون و در روز قرعه کشی، یک تیم تازه وارد به لیگ اضافه شد، بازیکنان ملی پوشی که با ما قرارداد داشتند را جذب و تیم را وارد حاشیه کردند. اینکه بر اساس کدام قانون بعد از پایان مهلت ثبت نام، تیم جدید وارد شد، خدا عالم است.

وی ادامه داد: مشکلات اصلی از شیوه قراردادهاست، در همه فدراسیون‌ها قرارداد داخلی باشگاه‌ها ملاک است، ولی در تکواندو فقط قرارداد فدراسیونی را قبول دارند. این در حالی است که همه پرداختی‌ها بر اساس همین قرارداد داخلی صورت می‌گیرد. از سوی دیگر اگر همان موقع سایت باز بود و می‌توانستیم تکواندوکاران جدید را بعد از عقد قرارداد داخلی ثبت رسمی کنیم، این مشکل پیش نمی‌آمد. با حضور بابایی در رأس سازمان لیگ شاهد اتفاقات خوبی بودیم و لیگی که بد شروع شده بود را به خوبی تمام کرد و امیدواریم برای فصل جدید این دست مشکلات رفع شود.

سرپرست مس کرمان با طرح این سوال که چرا موضوع تست‌های جعلی به نتیجه نرسید؟ افزود: در شرایطی که این موضوع روی نتیجه چند تیم تأثیرگذار بود، آنقدر پروسه رسیدگی به آن طولانی شد که با وجود محرز بودن تخلف، ولی گویا به دست فراموشی سپرده شده است.

خواجه حسنی در خصوص کسب عنوان سومی لیگ برتر برای سومین دوره متوالی هم گفت: در ابتدای فصل با جذاب چند ملی پوش با هدف قهرمانی وارد لیگ شدیم، ولی وقتی ملی پوشان را با وجود قرارداد از ما گرفتند، عملاً با ۵ وزن وارد مسابقات می‌شدیم و در سه وزن تکواندوکاران ما هیچ پیروزی کسب نکردند. با این شرایط و مواردی که در بالا ذکر شد، این عنوان سومی خیلی به ما چسبید و ارزش بیشتری داشت.

وی در پایان در خصوص حضور در فصل آینده لیگ برتر گفت: حتماً با بهترین ترکیب و تمام قوا به میدان خواهیم آمد، ولی باید آئین نامه لیگ بررسی و بازبینی شود. برخی قوانین ایراد داشته و مشکل ساز است و امیدوارم با اصلاح این موارد، شاهد لیگ با کیفیتی در فصل آتی باشیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.