• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

کدام ستاره سرخ برمی‌گردد؟

  • 13 دی 1400 - 11:40
کدام ستاره سرخ برمی‌گردد؟

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «هر چه به پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات در مورد جابه‌جایی بازیکنان در باشگاه‌های بزرگ هم بیشتر می‌شود. بر این اساس اطراف باشگاه پرسپولیس اتفاق جالبی رخ داده است؛ این که هر روز شایعاتی در مورد بازگشت ستاره‌های قدیمی این تیم به جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد. دست‌ کم این روزها در مورد سه بازیکن سابق پرسپولیس این شایعه به‌ طور جدی منتشر شده که قصد بازگشت به ایران را دارند. کدام یک از آنها برمی‌گردند؟ اصلا پرسپولیس به کدام یک از آنها بیشتر نیاز دارد؟

علیرضا بیرانوند

تازه‌ترین خبر این است که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به آنتورپ بلژیک خواهان جذب علیرضا بیرانوند شده است. بیرانوند در نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شد و با حضور در پرسپولیس، بهترین روزهای فوتبالش را تجربه کرد. او پیراهن شماره یک تیم ملی را به تن کرد و در جام‌ جهانی ۲۰۱۸ هم فیکس شد. بیرو که سودای لژیونرشدن در سر داشت، سرانجام راهی آنتورپ بلژیک شد. او وضعیت بی‌ثباتی در این تیم داشت تا این که به‌ طور قرضی راهی بواویشتا در لیگ پرتغال شد. آنجا هم بیرانوند گاهی فیکس و گاهی نیمکت‌نشین است. مجموعه این شرایط احتمالا باعث شده این دروازه‌بان سرشناس دنبال بازگشت به پرسپولیس باشد؛ مخصوصا که به‌تازگی جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی را هم به امیر عابدزاده واگذار کرده است. پرسپولیس در حال حاضر حامد لک را به عنوان گلر اول در اختیار دارد و بعد از قهر و خداحافظی بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان دوم مطمئن ندارد. از لک هم این اواخر انتقادات زیادی می‌شود. در نهایت اما این باشگاه آنتورپ بلژیک است که می‌تواند در مورد آینده بیرانوند تصمیم بگیرد.

علی علیپور

پرسپولیس در خط حمله هم با مشکلات زیادی مواجه است. حجم ایجاد موقعیت در این تیم به شکل محسوسی کاهش یافته و مهاجمان هم خیلی گل نمی‌زنند. در حوالی پایان نیم‌فصل اول، فعلا مهدی عبدی، عیسی آل‌ کثیر و حامد پاکدل روی هم هشت گل زده‌اند. در چنین شرایطی عجیب نیست که شایعه بازگشت علی علیپور سر زبان‌ها بیفتد؛ مخصوصا که خود این بازیکن هم طی هفته‌های گذشته در چندین مصاحبه به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است. علیپور در لیگ پرتغال دومین فصل حضورش در ماریتیمو را پشت سر می‌گذارد. او البته در ۱۶ بازی چهار گل زده که آمار بدی نیست اما این اواخر در خیلی از مسابقات روی نیمکت نشسته است. به هر حال پرسپولیس بدش نمی‌آید علیپور را برگرداند اما در این مورد هم ماریتیمو باید تصمیم بگیرد.

رامین رضاییان

السیلیه نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر را به مفتضحانه‌ترین شکل ممکن در قعر جدول به پایان رساند. در همین راستا رسانه‌های قطری از خانه‌تکانی در این تیم و جذب لژیونرهای جدید و قوی خبر داده‌اند. گفته می‌شود با این شرایط، وضعیت رامین رضاییان، بازیکن ایرانی السیلیه، هم به خطر افتاده است. همزمان او پست و استوری‌هایی هم در حمایت از پرسپولیس منتشر کرده که می‌تواند معنادار باشد. رضاییان دفاع راست بسیار خوبی است و دقیقا جایی بازی می‌کند که پرسپولیس از نظر فنی مشکل دارد. با این حال رضاییان با برخی حواشی دست به گریبان بوده که حتی فرصت حضور در تیم ملی را هم از او گرفته است. البته امتیاز او این است که راحت‌تر آزاد می‌شود و بعید است السیلیه ادعای خاصی نسبت به این بازیکن داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13919

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.