• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

کدام دوومیدانی‌کاران ایران در اردوی خارجی هستند؟

  • 02 تیر 1401 - 12:45
کدام دوومیدانی‌کاران ایران در اردوی خارجی هستند؟

به گزارش ایسنا، اردوی برون مرزی ورزشکاران دوومیدانی همیشه یکی از موضوعات چالش برانگیز بوده است که گاه انتقادات زیادی را به همراه داشته است. شاید بیشترین انتقاد به صرف هزینه و اردوهای طولانی مدت احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران شده است.

دوومیدانی با اینکه ۲۴ ماده دارد و تعداد زیادی ورزشکار در مواد مختلف فعالیت دارند اما تاکید و توجه فدراسیون‌ها در ادوار مختلف به تعداد خاصی بوده و اکنون کار به جایی رسیده که اوضاع رده‌های پایه خوب نیست، ایران شانسی برای مدال‌آوری در میادین بزرگ جهانی و المپیک ندارد و دلخوش به کسب مدال‌هایی چون مسابقات ترکیه، آذربایجان و آسیای میانه شده است.

حضور در اردوهای برون مرزی با وجود تعویق بازی‌های آسیایی و همچنین عملکرد ورزشکاران در سال‌های اخیر با وجود داشتن اردوی خارجی، سوال ایجاد کرده که چرا باز هم همان روند ادامه پیدا می‌کند.

در حال حاضر احسان حدادی در آمریکا، حسن تفتیان در جامائیکا و فرزانه فصیحی در ترکیه به سر می‌برند. این سه ورزشکار که در المپیک هم حضور داشتند و عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشتند، اکنون به بهانه بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی در خارج از کشور اردو زده‌اند و باید دید که در مسابقات رسمی چه عملکردی از خود به جای می‌گذارند.

انتهای پیام  

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24204

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.