• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: دنبال بهانه نیستیم، قهرمان می‌شویم

  • 09 آبان 1401 - 12:16
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: دنبال بهانه نیستیم، قهرمان می‌شویم

داود علیپوریان در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه تجربه چهار دوره حضور در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان را دارد، گفت: نتیجه حضورم در این رقابت‌ها کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بود و حالا با این تجربه برای پنجمین حضور در مسابقات جهانی آماده می‌شوم تا دو هدف عمده را دنبال کنم.
وی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال نشسته ایران در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی جهان روی سکوی نخست قرار گرفت، خاطرنشان کرد: دفاع از این عنوان یکی از دو ماموریتی است که دنبال می‌کنیم تا به این واسطه به دیگر هدف که کسب سهمیه برای بازی‌های پارالمپیک است هم دست یابیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه بازیکنانی که تجربه حضور در پارالمپیک توکیو را دارند به علاوه چند بازیکن جوان، ترکیب تیم را در مسابقات پیش رو تشکیل می‌دهند، ادامه داد: من و هم تیمی‌هایم آماده حضور در مسابقات و دفاع از قهرمانی چهار سال پیش هستیم اما خوب می‌دانیم که کار خیلی سختی خواهیم داشت. دستیابی دوباره به جام قهرمانی اصلاً راحت نیست آن‌هم با توجه به شرایطی که این دوره از مسابقات دارد.
علیپوریان با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی بوسنی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بوسنی از رقیبان همیشگی والیبال نشسته ایران در میادین مختلف بوده است. قطعاً بازی در این کشور آن‌هم در حضور تماشاگران پرتعدادش کار را برای ما سخت‌تر از ادوار دیگر خواهد کرد اما با این اوصاف هم قهرمانی نشدنی نیست. دنبال بهانه نیستیم، می‌رویم، مقتدرانه بازی می‌کنیم و با جام قهرمانی باز می‌گردیم.
این ملی پوش والیبال نشسته که باید به عنوان کاپیتان در رقابت‌ها حاضر شود، گفت: داشتن این مسئولیت سخت است به خصوص در مسابقات حساسی که پیش رو داریم اما خوشبختانه همدلی و همکاری خوبی میان بازیکنان تیم وجود دارد که می‌تواند کار را برای من راحت تر کند.
علیپوریان در مورد روند آماده سازی که تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان سپری کرد، گفت: قرار بود برگزارکننده چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های خارجی باشیم اما هر یک به دلیلی از سفر به ایران امتناع کردند و به همین دلیل دیدار با تیم‌های داخلی جایگزین شد. این اتفاقات خوب نبود اما امیدوارم دیدارهایی که قرار است در بوسنی و پیش از آغاز مسابقات داشته باشیم، کمک حالمان شود. در این دیدارها بازیکنان محک می‌خورند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.