• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

کاپیتان تیم ملی والیبال: از نظر روحی به هم ریخته‌ایم

  • 22 خرداد 1401 - 12:49
کاپیتان تیم ملی والیبال: از نظر روحی به هم ریخته‌ایم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از تایلند، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران و قزاقستان امروز (یکشنبه) برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان قزاقستان سه بر صفر پیروز شد.

شقایق حسن‌خانی، کاپیتان تیم ایران در مورد این شکست گفت: ست اول جلو بودیم اما حریف سرویس‌های خوبی زد و اسپوکرهای ما را از کار انداختند. در ست دوم و سوم هم دریافت‌های سرویس‌مان خوب نبود و در نهایت سه بر صفر نتیجه را واگذار کردیم.

او افزود: ما ست اول ۶ امتیاز جلو بودیم اما متاسفانه بازی را رها کردیم. انگار حس کردیم بازی تمام شده و ست اول را رها کردیم اما حریف سرویس‌های خوبی زد، اشتباهاتش را کم کرد و پیروز شد.

او با بیان اینکه کسی فکر نمی‌کرد اینگونه شود و ارتقای جایگاه نداشته باشیم، تاکید کرد: ما تیم خوبی داریم و خوب کار می‌کردیم. امیدوار بودیم ارتقای جایگاه داشته باشیم اما متاسفانه برنامه‌هایمان به خوبی اجرا نشد.

وی در مورد رویارویی با بازنده دیدار چین‌تایپه و ازبکستان برای کسب جایگاه هفتم و هشتم آسیا گفت: چین تایپه بهتر از ازبکستان است. ما یک بار ازبکستان را ۳ بر صفر شکست داده‌ایم و فکر می‌کنم اگر دوباره حریفمان شود، پیروز می‌شویم اما الان از عملکردمان راضی نیستم.

حسن‌خانی با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران با وجود این شکست برای حفظ جایگاه هفتمی آسیا انگیزه دارند، گفت: امروز آنگونه که می‌خواستیم نشد و از نظر روحی به هم ریخته‌ایم. باید این به هم ریختگی را درست کنیم و به بازی برگردیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23482

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.