• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

کاهش محبوبیت بایدن/احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴

  • 17 شهریور 1400 - 20:37
کاهش محبوبیت بایدن/احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴

به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت، با خروج ناگهانی نظامیان آمریکایی از افغانستان و روی کار آمدن مجدد طالبان که منجر به شکست علنی آمریکا در جنگ بیست ساله افغانستان شد، نظرسنجی‌ها حاکی از افت شدید محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا و البته افزایش محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور است.

بر اساس این گزارش، نتیجه یک نظرسنجی حاکی از آن است که دونالد ترامپ در نظرسنجی‌ها بالاتر از بایدن قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود او را شکست دهد.

بر اساس نظرسنجی کالج امرسون که در اوت تا سپتامبر ۲۰۲۱ انجام شده است، ۴۷ درصد از رای‌دهندگان ترامپ را ترجیح می‌دهند و ۴۶ درصد به بایدن رأی می‌دهند.

همچنین نرخ قابل قبول بودن عملکرد بایدن ۴۶ درصد و قابل قبول نبودن آن ۴۷ درصد برآورد شده است. در ماه فوریه ۴۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته بودند که از نظر آنها عملکرد بایدن قابل قبول است.

در حالی که ۶۰ درصد دموکرات‌ها می‌گویند به بایدن رأی می‌دهند، ۶۷ درصد جمهوریخواهان خواستار کاندیداتوری ترامپ و رأی دادن به او هستند. از سوی دیگر ۳۹ درصد هم‌حزبی‌های بایدن می‌خواهند به کاندیدای دمکرات دیگری رأی دهند اما تنها ۱۰ درصد جمهوری‌خواهان می‌گویند به گزینه‌ای غیر از ترامپ رأی می‌دهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.