• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کاهش دما در برخی از نقاط کشور/ بارش باران از امروز

  • 09 اسفند 1401 - 12:54
کاهش دما در برخی از نقاط کشور/ بارش باران از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی کشور، امروز ۹ اسفند در مناطقی از جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و خراسان جنوبی بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
چهارشنبه ۱۰ اسفند در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش ادامه خواهد داشت و پنجشنبه ۱۱ اسفند در این نواحی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
جمعه ۱۲ اسفند در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه ۱۳ اسفند در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
همچنین جمعه در نواحی شمال غرب و شنبه در نواحی شمال غرب، غرب و استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
امروز در نواحی جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر روند افزایشی دما و پنجشنبه کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
آسمان تهران فردا ۱۰ اسفند صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند کمی ابری به تدریج افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی امروز و فردا ۹ و ۱۰ اسفند بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۲- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.