• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کازرونی: به صعود تیم ملی هندبال ایران از دور مقدماتی امیدواریم

  • 13 دی 1401 - 12:15
کازرونی: به صعود تیم ملی هندبال ایران از دور مقدماتی امیدواریم

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی الی ۹ بهمن ماه به میزبانی مشترک دو کشور سوئد و لهستان برگزار می شود.
تیم هندبال مردان ایران هم برای دومین بار سهمیه حضور در این رویداد را کسب کرده است. تیم ایران در گروه A با تیم های شیلی، اسپانیا و مونته نگرو هم گروه است. هندبالیست های ایران ۱۲ دی ماه تهران را به مقصد لهستان برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه تدارکاتی ترک کردند.
علی رحیمی کازرونی دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران در آستانه حضور در رقابت های قهرمانی جهان درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما سه چهار اردوی خوب را در این مدت پشت سرگذاشتیم و در اردوهای آخر بخش اعظم اردو به بدنسازی اختصاص داشت. اردوهای سختی بود اما خدا را شکر توانستیم برنامه مربی را به خوبی اجرا کرده و از لحاظ تاکتیکی و آماده سازی قبل از رقابت های جهانی آماده شویم.
وی در مورد گروه بندی تیم ملی در این رقابت ها هم بیان کرد: گروه بندی سختی قرار گرفته ایم. با اسپانیایی همگروه هستیم که چندین قهرمانی جهان و المپیک را یدک می کشد و با مونته نگرویی بازی خواهیم کرد که سال قبل پدیده اروپا لقب گرفت. شیلی هم همیشه در مسابقات جهانی بوده اما با این حال امیدواریم که برابر تیم شیلی پیروز شویم و دو بازی خوب هم برابر دو تیم مدعی و قدر گروه انجام دهیم و بتوانیم از گروهمان صعودکنیم. با برد برابر شیلی می توانیم به جمع ۲۴ تیم صعود کنیم.
هندبالیست تیم ملی هندبال کشورمان ادامه داد: من قبلاً هم با مربیان خارجی کار کردم. با مانوئل در مسابقات قهرمانی آسیای عربستان حضور داشته و سهمیه دیدارهای جهانی را گرفتیم. اما ووسلین واقعاً مربی بزرگی است. وی واقعاً استادی است که جزوه خود را سرکلاس نمی برد. به نظرم وی آگاهی خوبی از علوم ورزشی و روانشناسی داشته و روابط خوبی با بازیکنان دارد و مانند یک پدرخانواده همه بازیکنان را دوست دارد و همه تیم هم وی را دوست دارند.
وی تصریح کرد: ما امیدوارم این مربی با ارزش در تیم ملی ایران بماند به نظرم فدراسیون هم همین عقیده را دارد و برای این هدف تلاش می کند. اگر بتوانیم این مربی قدرتمند را تا بازیهای آسیایی داشته باشیم به کسب نتیجه خوب و تکرار مدال هایمان در بازیهای آسیایی سال آینده امیدوار خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.