• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

کاراته کاهای ایران به دنبال کسب چهار مدال طلا

  • 03 مهر 1401 - 12:28
کاراته کاهای ایران به دنبال کسب چهار مدال طلا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز دوم از سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ ۲۰۲۲ به میزبانی شهر کوجالی در ترکیه با برگزاری رقابت‌های کاتا انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان، اوزان ۵۰-، ۵۵- و ۶۱- بانوان و اوزان ۶۰- و ۶۷- پیگیری شد و کاتا تیمی الف ایران و علی مسکینی در وزن ۶۰- فینالیست، کاتا تیمی ب ایران و مرتضی نعمتی راهی دیدار رده بندی شدند و ۷ ورزشکار راهی رپه شارژ شدند.
محمود نعمتی در وزن ۸۴+، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴-، علی مسکینی در وزن ۶۰- و کاتا تیمی بانوان ایران الف متشکل از سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی برای کسب نشان طلا، حدیثه جمال و مهسا افسانه در بخش کاتا انفرادی بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، کاتا تیمی ایران ب با ترکیب شادی جعفرزاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور، مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- برای کسب نشان برنز و همچنین ۱۲ نماینده برای رقابت در جدول رپه شارژ و شانس کسب برنز فردا به روی تاتامی خواهند رفت.نتایج نمایندگان ایران در روز دوم به شرح زیر است:در کاتا انفرادی آقایان محمد صدرا شیدزی در دور اول، در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت و به مرحله بعدی صعود کرد و در دور دوم با کسب جایگاه هشتمی از دور رقابت‌ها کنار رفت. متین زارع و سهند اسلامی دور اول هرکدام در گروه خود ششم شدند و از صعود به مرحله بعد بازماندند. کیان کشفی راد نیز در دور اول با کسب جایگاه نهم در گروه خود از دور رقابت‌ها کنار رفت.در کاتا تیمی بانوان تیم ایران الف متشکل از سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی در دور اول با کسب جایگاه اولی به دور بعدی صعود کردند و در دور دوم نیز در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال شدند تا فردا برای کسب نشان طلا روی تاتامی بروند. تیم ایران ب متشکل از شادی جعفرزاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور، در دور اول در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفتند و در دور دوم ضمن کسب جایگاه دومی راهی دیدار رده بندی شدند تا فردا برای کسب نشان برنز رقابت کنند. همچنین تیم یاری متشکل از بالا خانپور، مددپور و شریفی در دور اول در جایگاه هفتم قرار گرفتند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
در کومیته وزن ۵۰- کیلوگرم بانوان زینب جعفرنژاد با سه پیروزی و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال، راهی جدول شانس مجدد شد تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند. آیناز نبی نیا با دو پیروزی و یک شکست، کیمیا فاتح، فاطمه قاسمی، فاطمه خدادادی، معصومه محسنیان، مارال نصیری و سارا قاسم نژاد هرکدام با یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
در کومیته وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان مرجان ملک پور با یک برد و یک باخت و راهیابی حریفش به فینال، راهی گروه بازنده‌ها شد تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند. سیده سوده خلیلی و فاطمه سعادتی با دو برد و یک باخت آویشن باقری و زهرا بنیانی با یک برد و یک باخت، نسرین محمودی، نرگس سادات میر احمدی، مهتاب رضایی، زهره صادقی، ساحل فرهادی و فریبا زارعی هرکدام با یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
در کومیته وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان حنانه عابدیان با یک شکست و راهیابی حریفش به فینال راهی جدول شانس مجدد شد تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند. آتوسا گلشاد نژاد با سه برد و یک باخت، مهدیس دوستی زاده، فرنوش نورصبحی، فاطمه طراز پور و ستاره صمدپور با دو برد و یک باخت، نگین آلتونی و سیما نوری با یک برد و یک باخت سیده فرشته رضوی، آیدا آبتین، مونا اکبری، سیده فاطمه ساداتی، الهه قاسم زاده، سیده سلاله حسینی، صحرا خدابخشی، غزل نادری و نازنین یوسفی فرد هرکدام با یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
در بخش مردان و کومیته وزن ۶۰- کیلوگر: علی مسکینی با شش برد مقتدرانه به فینال راه یافت تا فردا برای کسب مدال طلا به رقابت بپردازد. علی اکبر بختیاری با یک برد و یک باخت، پوریا اقدسی با چهار برد و یک باخت و بهنام دهقان زاده با دو برد و یک باخت و ضمن راهیابی حریفانشان به فینال راهی گروه بازنده‌ها شدند تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کنند. محمدحسین شیرصفت با یک برد و یک باخت حمید حسنی پور، مهدی کاظمی، یاسین حسن پور، محمدرضا غفوری و معراج محمدی هرکدام با یک شکست از صعود به مرحله بعد بازماندند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.