• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

کادر فنی تصمیم گیرنده نهایی است/ به توانایی جوانان ایمان داریم

  • 23 خرداد 1401 - 12:47
کادر فنی تصمیم گیرنده نهایی است/ به توانایی جوانان ایمان داریم

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی چهارشنبه هفته جاری در چهار وزن ۵۵-، ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم برگزار خواهد شد و در دو وزن ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم نیز پنجم تیرماه مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در پایان این رقابتها در هر وزن دو نفر به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد که یک نفر برای مسابقات قهرمانی آسیا و یک نفر هم برای بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت. البته ترکیب نهایی تیم‌های اعزامی به این دو رویداد مهم با نظر کادر فنی انتخاب خواهند شد.

روحانی ادامه داد: هم بازی‌های کشورهای اسلامی و هم قهرمانی آسیا برای کاراته ایران اهمیت بالایی دارد، به همین دلیل تلاش ما این است که بهترین نفرات از طریق رقابتهای انتخابی به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده و به این مسابقات اعزام شوند. ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا چون کمیته تیمی داریم، بدون شک با دست بازتری تیم را انتخاب خواهیم کرد.

مربی تیم ملی ادامه داد: کاراته کاهای با آتیه‌ای در اردوی تیم ملی حضور دارند که کادر فنی به توانایی آنها ایمان داشتند، نفراتی که می‌توان از آنها به عنوان آینده کاراته ایران یاد کرد. جوانانی که در صورت طی کردن صحیح مسیر قهرمانی، توانایی کارهای بزرگ را دارند. هدف ما در کادر فنی هم این است که این دست جوانان به ترکیب تیم ملی تزریق شده و با کسب تجربه در تورنمنت‌ها، در رقابتهای مهم جهانی و آسیایی به مدال دست پیدا کنند.

وی در خصوص غیبت در رقابتهای معتبر هم گفت: اعضای تیم ملی چهار ماه است که در اردوها تمرین می‌کنند، تعویق مسابقات قهرمانی آسیا و لغو بازی‌های آسیایی باعث شد تا روندکار با مشکل مواجه شود. فدراسیون قول داده شهریورماه تیم ملی به کاراته وان استانبول و باکو اعزام شود. به هر حال باید با شرایط پیش آماده هماهنگ پیش برویم و بر همین اساس هم برنامه ریزی ها صورت می‌گیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.