• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

چگونه نفت آبادان از یک تیم بی‌روحیه به تیم جنگنده تبدیل شد؟

  • 20 دی 1401 - 12:53
چگونه نفت آبادان از یک تیم بی‌روحیه به تیم جنگنده تبدیل شد؟

غلام خلیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با انقلاب تاکتیکی که تاوارس در تیم تحت هدایتش ایجاد کرد می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود زیرا در چهار بازی گذشته شاهد نگرش جدید این تیم به فوتبال بودیم و در نتیجه گیری هم توانسته بهتر از گذشته عمل کند.
وی افزود: خوشبین‌ترین هوادار آبادانی هم فکر نمی‌کرد تیم صنعت‌نفت در چهار بازی گذشته خود چهار امتیاز کسب کند، این در حالی  است که این چهار امتیاز در خانه نساجی و ذوب آهن کسب شد که خیلی سخت به حریفان خود امتیاز می دهند.
این کارشناس و مربی فوتبال آبادان بیان کرد: تاوارس در این چهار بازی نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشت و جواب اعتماد خود به آن ها را نیز گرفت. با نگرشی که این مربی برزیلی به جوانان دارد فرصتی در اختیار بازیکنان رده امید صنعت‌نفت است تا آینده خود را با این مربی کاربلد تضمین کنند.
خلیفه با بیان این که با اضافه شدن بازیکنان خارجی که اکنون در تمرین تیم هستند نیم فصل دوم متفاوتی برای صنعت‌نفت پیش رو خواهد بود، عنوان کرد: قطعا این تیم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب خواهد کرد و شرایط را برای جدا شدن از انتهای جدول مهیا می‌کند.
وی با اشاره به شناخت خوب تاوارس از فوتبال ایران نیز گفت: این مربی سابقه کار کردن در فوتبال ایران و آسیا را دارد و با شناخت نسبی که از حریفان صنعت‌نفت دارد و همچنین با نوع برخوردی که با بازیکنان خود نشان داده است، نیم فصل دوم هیچ تیمی برابر صنعت‌نفت کار راحتی نخواهد داشت.
خلیفه خواستار حمایت همه جانبه از تیم صنعت‌نفت آبادان شد و افزود: باشگاه صنعت نفت و مسئولان آبادانی باید از این تیم حمایت کنند و دغدغه مالی را برای بازیکنان از بین ببرند تا انگیزه بیشتری به بازیکنان تزریق شود زیرا تنها روحیه و انگیزه است که می‌تواند این تیم را به جایگاه واقعی اش در جدول برساند.
وی در خصوص دیدار تیم صنعت‌نفت برابر مس کرمان در جام حذفی نیز گفت: مس از تیم‌هایی است که روی جام حذفی نگاه ویژه‌ای دارد، آن ها فصل گذشته توانسته بودند فولاد خوزستان را حذف کنند و صنعت‌نفت برابر این تیم بازی دشواری خواهد داشت.
این کارشناس فوتبال گفت: البته با تغییرات تاکتیکی و روند نتیجه گیری که زردپوشان آبادانی داشتند، مس کرمان یکی از روزهای سخت فوتبالی خود را پیش رو خواهد داشت زیرا تاوارس جام حذفی را گامی برای موفقیت خود می‌بیند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.