• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

چهارمین پیروزی تیم هاکی روی یخ زنان ایران در قهرمانی آسیا

  • 15 اردیبهشت 1402 - 13:55
چهارمین پیروزی تیم هاکی روی یخ زنان ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، تیم‌ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در ادامه مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و پس از شکست تیمهای هند، کویت و قرقیزستان عصر امروز (پنجشنبه) مقابل تیم امارات قرار گرفت و توانست به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یابد.
تیم ایران با نتیجه ۱۴ بر صفر امارات را شکست داد.
این دیدار در ست اول با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم ایران، در ست دوم با نتیجه چهار بر صفر به نفع تیم ایران و در ست سوم با نتیجه شش بر صفر به نفع تیم ایران به اتمام رسید.
ملی پوشان هاکی روی یخ ایران که فقط سه سال از فعالیت‌شان در این رشته می گذرد، برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته اند و برای حضور در مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر به این برد نیاز داشتند.
اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی نمایندگان ایران را در این دوره از رقابت ها هستند.
فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی ایران هستند و اوویس حسن زاده نیز بعنوان مدیر تیم‌های ملی کاروان اعزامی را همراهی می کند.
روند برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به این صورت است که ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می دهند که تیم ایران در سطح دوم حضور داشت. دو تیم برتر سطح دوم با صعود به مرحله بعد با دو تیم سوم و چهارم سطح یک مسابقه می دهند و برنده های این دو دیدار راهی نیمه نهایی می شوند تا با دو تیم اول و دوم سطح یک به صورت ضربدری بازی کنند و برنده ها فینالیست شوند و بازنده ها هم دیدار رده بندی را برگزار کنند.
تیم ایران در دیدار نیمه نهایی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ به وقت تهران به مصاف تیم سنگاپور خواهند رفت تا برای کسب جواز حضور در دیدار فینال مسابقات در مقابل سنگاپور تیم دوم گروه یک آسیا قرار بگیرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.