• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

چراغ سبز فدراسیون والیبال برای برگزاری بازی خداحافظی سعید معروف

  • 02 مهر 1400 - 13:43
چراغ سبز فدراسیون والیبال برای برگزاری بازی خداحافظی سعید معروف

به گزارش مهر، محمدرضا داورزنی درباره احتمال بازگشت بازیکنان سابق به تیم ملی والیبال از جمله سعید معروف، سیدمحمد موسوی و امیر غفور گفت: از سال ۲۰۱۱ از ترکیب‌های مختلفی در تیم ملی والیبال ایران استفاده شده ولی پای ثابت اکثریت ترکیب‌ها، همین بازیکنان بودند. آنها از والیبال خداحافظی نمی‌کنند و هستند ولی الان باید در تیم ملی به جوان‌ها فرصت داد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: سید (موسوی) الان در ترکیه است. سعید هم در آمریکا است. سایر بچه‌ها کار باشگاهی خود را دنبال می‌کنند. مناسب‌تر برای سعید معروف این است که بعد از دوران بازیگری، مربی بسیار موفقی در دنیا باشد که دارد این کار را کم کم شروع می‌کند. او هم بازی می‌کند و هم وارد مربیگری می‌شود.

داورزنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط سنی تیم ملی والیبال ایران ۲۴ سال است. بهترین متوسط سنی در المپیک بین ۲۶-۲۷ سال است. تا المپیک بعد متوسط سن تیم ملی به این عدد می‌رسد. همه چیز به آینده بر می‌گردد و به شرایط مسابقاتی که در لیگ ملت‌ها در پیش داریم. فکر می‌کنم فرصتی که در سه سال آینده داریم باید به جوانها بدهیم تا صاحب تجربه شوند.

وی در خصوص خداحافظی سعید معروف از تیم ملی با دلخوری تاکید کرد: دلخوری سعید از فدراسیون نبود. همه دوست داشتیم در المپیک نتیجه بهتری بگیریم. سعید هم دوست داشت با نتیجه بهتری از والیبال در سطح ملی خداحافظی کند. دلخوری او از شرایط حاکم بر مسابقات بود.

رئیس فدراسیون والیبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می‌کرد، در واکنش به اظهارات مجری این برنامه برای برگزاری بازی خداحافظی سعید معروف و دیگر بازیکنان سابق تیم ملی، برای برگزاری این بازی با گفتن کلمه «حتما» اعلام آمادگی کرد.

داورزنی در پایان درباره اینکه باید مراقب ایجاد بازیکن سالاری در تیم ملی باشد، گفت: تیمی که سعید معروف کاپیتانش بود بین جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکن حدود ۱۷ سال اختلاف سنی بود. در تیم فعلی ما، اختلاف سنی ۶-۷ سال است که این به انسجام و همدلی بهتر کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6681

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.