• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیوند خواننده نام آشنای ایرانیان + موزیک ها

  • 02 آبان 1401 - 11:51
پیوند خواننده نام آشنای ایرانیان + موزیک ها

در این مقاله با خواننده ای خوش صدا و دوست داشتنی به نام پیوند آشنا می شویم و به بررسی اجمالی به آثار این هنرمند خواهیم پرداخت. پیوند تاکنون موزیک های بسیار زیادی و هم چنین دو آلبوم رسمی به بازار مارکت کشور منتشر کرده است. 

معرفی پیوند زین العابدینی

متولد ۱۳۵۰ • آهنگساز و خواننده • سبک کاری: پاپ • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی • مهارت در نوازندگی گیتار، پیانو، ساکسیفون 

پیوند زین العابدینی یکی از خواننده های نام آشنای کشور که تاکنون بیش از ۱۰۰ آهنگ را به بازار موسیقی مارکت منتشر کرده است. این خود یعنی موفقیت و نکته جالب تر این است که این تعداد ترک را فقط در عرض چهار سال اجرا کرده است. شروع رسمی فعالیتش به سال ۱۳۹۷ برمی گردد جایی که وی با همکاری چند تن از هنرمندان موسیقی پا به این عرصه در زندگیش گذاشت. با وجود مشکلات و دغدغه های زندگی فرصت برایش فراهم نبود تا این که بلاخره به این سمت روی آورد. بر اساس گزارش های بدست آمده از سایت معتبر آی ریتم نیز وی تاکنون خالق آهنگ هایی نظیر  آروم آروم، اولین بار اتفاقی، آی دنیا، بال ابر ها، ببار ای ابر، بمون، بیخیال همه غیر خودت، کافه پاییز، چشمای تو، دل بده به من، دنیای چشمات، ای نازنین مادر، فصل پنجم، حتی یک نفر، کلاغ ها، خیال شیرین، لبریز ترکش، مادر، مال توئه، مرد تنها، میلاد من، پرنده عشق و .. بوده است. 

آلبوم های رسمی پیوند

پیوند تاکنون دو آلبوم به صورت رسمی و با دریافت مجوز از وزارت ارشاد اسلامی کشور به بازار موسیقی منتشر کرده است که به توضیح مختصری از ساخت آن ها می پردازیم:

  • آلبوم عشق بی مرز

عشق بی مرز نام آلبومی بود که با کوشش موسسه فرهنگی هنری ویوا آوا در تابستان سال ۱۳۹۹ به بازار موسیقی منتشر شد. این آلبوم ۸ قطعه بسیار جذابی دارد که به نام های دامن حریر، اقرار، روز میلادم، چه معصومه چشمات، شال گردن، عشق بی مرز، مادر، شانه های کوه هستند.

  • آلبوم صبح روشن

آلبوم بسیار زیبای صبح روشن نیز در زمستان ۱۳۹۹ منتشر شد که دارای قطعات اولین بار اتفاقی، زمین به آسمون بیاد، آروم آروم، بمون، آی دنیا، اکسیژن، عشق که، صبح روشن، شال گل گلی، دستام میلرزه، پام وایسا نیز می باشد. 

خواننده ای کم حاشیه

پیوند خواننده ای بوده که تاکنون اصلا وارد حاشیه خاصی نشده است و همواره دنبال کار، هنر، آرامش، دوستی، و .. می باشد زیرا که معتقد است زندگی لحظه ای بیش نیست و باید همواره به دنبال محبت و دوستی بود. هنر پیوند یک هنر ماندگار و اصیل هست و قطعا در کارهایش نیز این اصول رعایت می شود. هر چه قدر به کار های وی بیشتر گوش می کنیم بیشتر عاشق صدای وی می شویم. 

صفحه اینستاگرام پیوند

پیوند نیز همانند تمامی هنرمندان به نام صفحه ای رسمی دارد که به آیدی Peyvand.music1400@ می باشد و تاکنون نیز در این صفحه خبر های بسیاری را از خود به هوادارانش آگاه کرده است. هم چنین در شبکه های اجتماعی دیگری نیز فعالیت داشته است که از طریق صفحه رسمی وی در اینستاگرام می توانید استفاده کنید. 

آهنگ ها

آهنگ های پیوند نیز در تمامی سایت های معتبر منتشر شده اند و قابل دسترسی هستند. از طریق سایت آی ریتم می توانید اغلب آهنگ های پیوند را دریافت کنید. 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.