• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

پیروزی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل پاکستان

  • 01 مرداد 1401 - 1:14
پیروزی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر ، در ادامه رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا تیم ایران عصر امروز جمعه موفق شد با نتیجه ۳۷ بر ۱۹ پاکستان را شکست دهد.

ملی‌پوشان ایران از ابتدای این دیدار که در بحرین برگزار شد، نبض بازی را در دست گرفتند و نیمه اول با نتیجه ۱۹ بر ۹ به اتمام رساندند. در نیمه دوم نیز این ایران بود که تیم برتر میدان بود و موفق شد در نهایت بازی را با نتیجه ۳۷ بر ۱۹ به سود خود به اتمام برساند.

تیم ملی هندبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا برای تعیین جایگاه های پنجم و ششم باید به مصاف کره‌جنوبی برود.

هندبالیست های جوان در گروه مقدماتی برابر کره جنوبی متحمل شکست شده بود.

احسان بذرافکن، سعید علی‌اکبری، طاها شکوهی‌پور، علی مقدم، محمد سنجری‌پور، رضا بیات، شایان فرشته‌نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حفیظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیر رضا شجاعی، سهیل صفری، مهدی مرادی، علیرضا رضوانی، محمدرضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا ترکیب ملی‌پوشان هندبال جوانان پسر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهد.

ابوالقاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولینکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (امدادگر ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26243

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.