• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه دروازه های جهنم را به روی آمریکا گشود

  • 26 مرداد 1401 - 13:11
پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه دروازه های جهنم را به روی آمریکا گشود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: ما این روزها یاد و خاطره پیروزی بر دشمن صهیونیستی در ژوئیه ۲۰۰۶ را جشن می‌گیریم؛ هر چند تلخی اقدامات برخی طرف‌ها برای تشویق و کمک به دشمن برای انجام جنگ دوم علیه لبنان در یاد و خاطره‌ها باقی مانده است، در حالی که آنها باید از وطن خود دفاع می‌کردند و در کنار ملت خود می‌ایستادند.
شیخ البغدادی طی سخنانی در مراسمی در حومه جنوبی بیروت افزود: پیروزی بزرگ در جنگ ۳۳ روزه قواعد بازدارندگی را علیه این رژیم تروریستی که هیچگاه زبان گفتگو و همزیستی را نشناخته است، ایجاد کرد. امروزه به برکت این بازدارندگی، از کشور و مردم خود محافظت می‌کنیم و ثروت‌هایمان را باز پس می‌گیریم. همه سرسپردگان و توطئه گران بدانند که ما قدرت خود را مجانی به دست دشمنان نخواهیم داد و تا زمانی که دلایل قانع کننده وجود دارد، سلاح‌های ما باقی خواهد ماند.
این مقام ارشد حزب الله ادامه داد: پیروزی مقاومت در برابر تجاوز آمریکا و اسرائیل و متحدانشان، دروازه‌های به جهنم را به روی پروژه آمریکا در سراسر منطقه گشود و این مسئله به وضوح در سوریه، فلسطین، عراق، یمن و سایر مناطق مشهود است.
وی در پایان تأکید کرد: محور مقاومت در کانون معادلات منطقه‌ای و بین المللی قرار گرفته است و انشا الله در روزهای آینده شاهد انسجام و پیروزی‌های بیشتر این محور خواهیم بود. در آن روز آمریکایی‌ها متوجه می‌شوند که سیاست‌های غلط آنها و قدرتشان که مبتنی بر گرایش‌های شیطانی و تروریستی است، تا چه اندازه دچار ضعف و سستی است. در عین حال، این فرصتی برای ما است تا خود را تقویت کنیم و دستاوردهای زیادی را در زمینه تصمیم گیری حاکمیتی و آزادی کشور و حفظ ثروت‌های آن کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.