• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیروزی مقابل لهستان الهام‌بخش بود/ باید مقابل کانادا قوی باشیم

  • 05 مرداد 1400 - 22:22
پیروزی مقابل لهستان الهام‌بخش بود/ باید مقابل کانادا قوی باشیم

مصطفی کارخانه در گفتگو با مهر درباره بازی تیم والیبال ایران در رقابت‌های المپیک توکیو گفت: تیم ملی موفق شد لهستان تیم دوم دنیا را شکست دهد و این کار بزرگی است. درواقع این یک بازی الهام‌بخش بود برای ادامه مسابقات و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: طبق آمار، لهستان برتر بود اما اینکه ملی‌پوشان تحت فشار خودشان را نباختند و پیروزی را به دست آوردند، یک موفقیت بزرگ است و نوید روزهای خوب را می‌دهد. این قابلیت در بازیکنان ایران وجود دارد. زمانی که لهستان را شکست می‌دهیم یعنی پتانسیل و ظرفیت والیبال ایران زیاد است.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال افزود: مربی به شناخت بهتری از بازیکنان دست یافته و بازیکنان تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف بزرگ به کار می‌گیرند؛ دو پیروزی به دست آورده‌ایم و کسب این پیروزی‌ها تیم را به برد مداوم عادت می‌دهد.

کارخانه درباره بازی مقابل کانادا گفت: نباید تصور کنیم که کانادا حریف ضعیفی است، سبک بازی آنها به ایران شباهت دارد، نمی‌توان گفت صد درصد ایده‌آل است اما تیم بدی نیست. اگر حواسمان جمع باشد، قطعاً می‌توانیم این تیم را نیز شکست دهیم. باید محکم و قوی در زمین حاضر شویم.

کارشناس والیبال ایران در پایان تأکید کرد: این شانس را داریم که صدرنشین گروه خودمان شویم و در تاریخ والیبال ایران این یک حرکت رو به جلو است؛ همانطور که بازی ایران و لهستان رکورد طولانی‌ترین مسابقه المپیک را شکست. اینها همه اتفاقات مهمی است که برای والیبال ایران رخ داد. باید قدر خود را بدانیم و با همین صلابت پیش برویم. چهره تیم بسیار مصمم و باانگیزه است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.