• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

پیام حیدری، داوری که سخت پنالتی می‌گیرد

  • 31 فروردین 1402 - 13:53
پیام حیدری، داوری که سخت پنالتی می‌گیرد

به گزارش ایسنا، پیام حیدری با کمک‌های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی صدمین شهرآورد تهران را قضاوت خواهند کرد. سید وحید کاظمی داور چهارم و علیرضا ایلدروم کمک داور ذخیره این بازی خواهند بود. مسعود مرادی هم به عنوان ناظر داوری و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر ویژه داوری شهرآورد معرفی شدند.
این دهمین قضاوت پیام حیدری در این فصل است. او پیش از این در این فصل ۳ بار برای پرسپولیس سوت زده که تساوی بدون گل برابر فولاد، پیروزی ۲ بر یک برابر صنعت نفت و شکست یک بر صفر برابر سپاهان حاصل قضاوت‌های او بوده است.
وی همچنین در ۳ دیدار نیز داور دیدار استقلال بوده که آبی‌ها در این سه بازی شکستی را تجربه نکردند و برابر آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن به برتری رسیدند و برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
او همچنین دیدار یک هشتم نهایی استقلال و ملوان را در جام حذفی سوت زد که آبی‌ها با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله بعد شدند.
حیدری در مجموع ۱۰ قضاوتش در این فصل (۹ بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی)، مجموعا ۳۸ کارت زرد و ۴ کارت قرمز داده و تنها یک بار و آن هم در بازی ذوب‌آهن و تراکتور نقطه پنالتی را نشان داده است.
این دومین بار است که پیام حیدری داربی را سوت می‌زند. پیش از این یک بار در جام حذفی داربی را سوت زده بود که استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر پرسپولیس، در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و راهی دور بعد شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40836

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.