• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

پورموسوی و فکری، گزینه‌های روی میز باشگاه نفت‌مسجدسلیمان

  • 15 مرداد 1400 - 2:45
پورموسوی و فکری، گزینه‌های روی میز باشگاه نفت‌مسجدسلیمان

باشگاه نفت مسجدسلیمان که برای فصل بیست و یکم فوتبال قصد دارد تیم خود را در روزهای منتهی به آغاز لیگ آماده حضور در مسابقات نکند، به دنبال این است که همزمان با تعیین تکلیف وضعیت تیم و حل مشکلات مالی، سرمربی تیم را نیز انتخاب کند تا تیم زودتر بسته شود.

به گزارش ایسنا، در این راستا نیز نفتی ها فعلا روی دو گزینه دست گذاشته اند؛ محمود فکری و سید اکبر پورموسوی. البته هرچند گفته شد که فکری و باشگاه نفت روی مبلغ قرارداد به توافق نرسیده اند اما همچنان مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.

پورموسوی هم با وجود این که یک فصل دیگر با نفت آبادان قرارداد دارد، به نظر می رسد که برای فصل پیش رو با این تیم همکاری نخواهد کرد. ضمن این که او علاوه بر نفت مسجدسلیمان، از سایپا نیز پیشنهاد دارد. البته سایپا فعلا لیگ یکی است اما شنیده می شود که مسئولان این باشگاه قصد دارند با خرید سهمیه تیم هوادار که به تازگی لیگ برتری شده است، تیم شان مجدد در بالاترین سطح فوتبال ایران توپ بزند.

همچنین احتمالا در یکی دو روز آینده بر گزینه های روی میز باشگاه نفت مسجدسلیمان برای هدایت این تیم افزوده خواهد شد تا در نهایت با مربی‌ای که به شرایط این باشگاه نزدیک تر باشد، قرارداد امضا کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.