• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پورغلامی: جای ملوان در لیگ برتر خالی بود/ تیم ملی را به یک مربی قوی بدهید

  • 23 تیر 1401 - 10:39
پورغلامی: جای ملوان در لیگ برتر خالی بود/ تیم ملی را به یک مربی قوی بدهید

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صعود ملوان به لیگ برتر اظهار کرد: به کادرفنی، همه اعضای تیم ملوان و مخصوصا به مازیار زارع، پزمان نوری و پوررشید تبریک می‌گویم. به اندازه کافی باید از آقای پوررشید به عنوان اسپانسر تشکر و قدردانی کرد که حمایت کرد و بسیار در صعود ملوان تاثیرگذار بود. جای ملوان در لیگ برتر خالی بود و خوشحالیم ملوان با پیشینه خوبش توانست به لیگ برتر صعود کند. لیگ برتر با لیگ‌های پایین تر بسیار پایین تر است و باید تیم را خوب ببندند.

او درباره مشکلات مالی ملوان در فصل جدید و حضور این تیم در لیگ پیش رو گفت: یکی از راهکارهای ماندگاری ملوان در لیگ برتر خوب بسته شدن این تیم است. چند سرباز خوب می‌توانند جذب کنند و این یک امتیاز بسیار خوب برای آن‌ها است. ملوان نیازمند حفظ اسکلت تیمی است و در ادامه نیازمند جذب حداقل ۶ بازیکن خواهد بود. همه مسئولان باشگاه باید بدانند یک تیم در لیگ برتر باید هزینه کند. باید تیم خوبی ببندند و بعد از آن حمایت شود.

پورغلامی اضافه کرد: غیر از این اتفاق بیفتد احتمال سقوط مجدد وجود دارد و این برای هواداران قابل هضم نیست. ملوان با ریشه‌ای که دارد باید همیشه در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشد و به همین دلیل مسئولان باید تلاش بیشتری کنند و این تیم را حفظ کنند. من نمی‌گویم قهرمان شوند. باید حمایت لازم صورت بگیرد تا همواره در لیگ برتر باشند و بعد از به ثبات رسیدن، به نیمه بالایی جدول فکر کنند.

او درباره وضعیت آشفته فوتبال ایران عنوان کرد: برای این فوتبال متاسفم چون نابسامان است و معلوم نیست چه کسی تصمیم گیرنده است. هیچ خبر موثقی هم نمی‌دهند که می‌خواهند چه کاری انجام دهند. در این برهه از زمان که فقط یک اردوی تدارکاتی را پیش رو داریم، چگونه باید هماهنگ شویم؟ اگر بنا به تغییر باشد، بهتر است از یک مربی قوی استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=25672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.