• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پس لرزه های تهدید نیروهای ذخیره در ارتش صهیونیستی

  • 28 اسفند 1401 - 12:50
پس لرزه های تهدید نیروهای ذخیره در ارتش صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که طی ۲ هفته آتی ممکن است اوضاع نیروهای ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی به نقطه بی بازگشت برسد.
بر اساس این گزارش، در سایه تداوم اعتراضات صهیونیست‌ها علیه سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، هشدارهای مطرح شده در خصوص ممانعت نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت، به یک گام عملی تبدیل خواهد شد.
هاآرتص گزارش داد: نیروهای سرویس عملیات ویژه و یگان‌های سایبری در سرویس اطلاعاتی اعلام کرده‌اند که اقدامات خود را از امروز (یکشنبه) تشدید می‌بخشند. در صورتی‌که اصلاحات قضائی اجرایی شود، خدمت نکردن در ارتش از بُعد نظری تبدیل به یک گام عملی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، «ترس واقعی» در ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از تحولات آتی و پس لرزه‌هایی است که ممکن است بخش‌های دیگر را دربربگیرد. بدون حضور نیروهای ذخیره، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به سطح مطلوب خود برسد و عمل کند.
این روزنامه نوشت، با توجه به اینکه صدها تن از نیروهای ذخیره در نیروی هوایی ارتش اسرائیل نسبت به عدم خدمت در ارتش هشدار داده‌اند، این روند می‌تواند نگرانی‌های گسترده‌ای را در خصوص امنیت اسرائیل برانگیزد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39893

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.