• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

پزشکان دو هفته دیگر درباره آغاز تمریناتم نظر می‌دهند

  • 25 خرداد 1401 - 12:46
پزشکان دو هفته دیگر درباره آغاز تمریناتم نظر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم دلخانی ملی پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی پس از عمل جراحی آرنج گفت: پس از اینکه در مسابقات تورلیخانوف قزاقستان در مبارزه قبل از فینال دچار آسیب دیدگی شدم، در بازگشت به ایران، ام آر آی دادم و پزشکان تشخیص دادند که رباط ام سی ال داخلی آرنج دست چپم دچار پارگی کامل شده است. همچنین کپسول مفصل‌های آرنج هم پارگی داشت.

دلخانی افزود: پس از جلسه پزشکی، هفته گذشته عمل جراحی انجام دادم که خدا را شکر موفقیت آمیز بود و الان در حال گذراندن دوران نقاهت هستم.

قهرمان وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: پس از عمل جراحی، علیرضا دبیر و حمید سوریان به ملاقات من آمدند و با حضور و صحبت‌هایشان به من انگیزه و دلگرمی دادند که از آنها تشکر می‌کنم.

دلخانی با اشاره به اینکه کار درمانی را آغاز کرده است، گفت: فعلاً دستم در آتل است اما از همین هفته تمرینات هوازی را شروع می‌کنم و قرار است پزشک دو هفته دیگر دوباره وضعیت آرنجم را چک کند و بر اساس وضعیتی که آرنج من پیدا کرده است، درباره ادامه درمان و شروع تمریناتم تصمیم گیری کند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم روند درمان مصدومیتم سریع پیش برود تا خیلی زود با قدرت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل به تشک کشتی و مسابقات برگردم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.