• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پرکاس یک دستیار خوب است نه سرمربی خوب برای نفت!

  • 22 شهریور 1401 - 13:04
پرکاس یک دستیار خوب است نه سرمربی خوب برای نفت!

عبدالرضا شاه‌غریب در گفت و گو با ایسنا، درخصوص تغییر در راس باشگاه نفت آبادان و مدیرعاملی احمد پارو، اظهارکرد:‌ به نظر من تغییرات همیشه خوب است اما اگر این تغییرات در راستای اهداف جامعه فوتبال آبادان باشد. پیشکسوتان آبادانی نیز همیشه این انتظار را داشته‌اند که یک بومی در راس امور فوتبال باشگاه نفت آبادان قرار بگیرد و درد باشگاه و فوتبال را حس کند و بتواند کار انجام داد. آقای پارو نیز باتوجه به ظرفیت و شناختی که از فوتبال آبادان دارد باید بتواند به فوتبال شهر کمک کند. البته مسئولیت سنگینی بر عهده او است و باید بتواند تغییراتی انجام دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم آقای پارو نگاه باشگاه نفت آبادان را به فوتبال از شرکتی به شهری برگرداند زیرا نگاه دوستان در وزارت نفت و شرکت نفت به فوتبال آبادان به صورت شرکتی بوده است و امیدوارم بتوانند از منابع انسانی شهر آبادان برای پیشرفت فوتبال استفاده کنند. در گذشته شاهد تغییرات آنچنانی در بافت فنی و مسائل آکادمی باشگاه نبودیم و آکادمی به حال خود رها شده بود و امیدوارم با حضور پارو در راس باشگاه تغییرات خوبی را شاهد باشیم.

این پیشکسوت فوتبال درخصوص روند تیم نفت آبادان در لیگ برتر نیز گفت: باید در کادرفنی تیم نفت آبادان تغییراتی ایجاد شود زیرا کادرفنی نتوانسته نتیجه لازم را کسب کند. با احترام خاصی که برای آقای پرکاس قائل هستم اما از همان ابتدا هم می‌دانستم که پرکاس یک دستیار یا آنالیزور خوب است و نمی تواند یک سرمربی خوب باشد اما متاسفانه او را در راس کادرفنی قرار دادند و این درحالی است که افراد بزرگی مثل قاسم‌پور و فیروزی در کنار پرکاس هستند که از تجربه و فنی بهتر از پرکاس هستند. این حلقه که نمی‌تواند تغییراتی در فوتبال نفت ایجاد کند باید از بین برود و افراد جدید با افکار و فوتبال جدید به تیم نفت بیایند.

وی ادامه داد: از نظر من باید در کادرفنی تغییر ایجاد شود زیرا نتایج نشان می‌دهد که شرایط خوبی در لیگ نداریم و تداوم حضور پرکاس می‌تواند به ضرر تیم نفت آبادان تمام شود زیرا اصلا تیم خوب بسته نشده است. تیم در پایان هفته ششم در رده پانزدهم قرار دارد و اگر این تیم در همین نیم‌فصل اول نتواند امتیازات لازم را کسب کند در ادامه لیگ بقه مشکل بر می‌خورد. تاکید می‌کنم که پرکاس می‌تواند یک دستیار خوب باشد و تغییرات باید سریعا انجام شود، وگرنه باید هزینه سنگینی را از بابت چنین انتخابی بدهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.