• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پرچمدار ایران در المپیک: در جام‌های جهانی‌ شرکت نکنیم رقبا امتیازات المپیک را جمع می‌کنند

  • 22 اسفند 1400 - 11:47
پرچمدار ایران در المپیک: در جام‌های جهانی‌ شرکت نکنیم رقبا امتیازات المپیک را جمع می‌کنند

به گزارش ایسنا، هانیه رستمیان در خصوص شرایط تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: خداراشکر اردوهای منظمی داریم و شرایط خوب است. مسابقات جام جهانی مصر را هم پیش رو داشتیم و برای آن آماده بودیم اما اعزام نشدیم.

ملی‌پوش تپانچه گفت: در حال حاضر برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم. اولین رویداد ما اواسط فروردین در برزیل است. هنوز رفتن ما به جام جهانی برزیل قطعی نیست اما تمرینات خود را داریم تا آمادگی کافی برای شرکت در مسابقات را داشته باشیم. مسابقات مهمتری چون بازی‌های آسیایی هم پیش رو داریم و همه تلاشمان را برای آن مسابقات می‌کنیم.

رستمیان در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی تپانچه گفت: با تغییر ریاست فدراسیون، مربیان ما هم عوض شدند. آقای نصراصفهانی به عنوان سرمربی و آقای صولت به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شدند. من قبلا با هر دو مربی کار کردم و امیدوارم با کمک آنها تمرینات خوبی داشته باشیم و در مسابقات هم نتایج خوبی بگیریم.

بانوی پرچمدار ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خصوص حضور در سه جام جهانی باکو، برزیل و کره جنوبی گفت: فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند تا بتوانیم در آن مسابقات باشیم. ما هم خود را برای مسابقات آماده می‌کنیم اما تا آخرین لحظه به شرایط فدراسیون، ویزا و .. بستگی دارد.

ملی‌پوش تپانچه در خصوص حذف تیراندازان ایران از رنکینگ فدراسیون جهانی و تاثیر رنک در کسب سهمیه المپیک گفت: حضورمان در همه مسابقات مهم است چون حتی اگر مقامی نگیریم در رنکینگ تاثیرگذار است. اگر در جام‌های جهانی‌ شرکت نکنیم تیراندازان سایر کشورها امتیازها را کسب می‌کنند. بنابراین باید در همه مسابقات جام جهانی و حتی گرندپریها شرکت کنیم. جدیدا امتیاز مسابقات گرندپری هم در رنکینگ جهانی تاثیرگذار است.

رستمیان گفت: امتیاز این مسابقات خیلی مهم است چون از روی رنکینگ سهمیه المپیک توزیع می‌شود. باید بتوانیم جایگاه خود را در رنکینگ حفظ کنیم. از همین حالا امتیاز مسابقات و رنکینگ ما در توزیع سهمیه المپیک پاریس تاثیرگذار است.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی گفت: اکثر اردوهای ما در هانوفر آلمان انجام می‌شود. چون ما مشکلات فشنگ داریم مجبوریم اردوها را در هانوفر برگزار کنیم تا بتوانیم با فشنگ بیشتر تمرین کنیم و مقداری هم فشنگ برای تمرینات تهیه کنیم. معمولا بین مسابقات این اردو را داریم و فشنگ تهیه می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18156

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.