• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پایان هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان با صدرنشینی سپاهان

  • 02 آبان 1401 - 12:15
پایان هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان با صدرنشینی سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز یکشنبه اول آبان ماه با برگزاری چند دیدار و با تداوم پیروزی‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان دنبال شد.
در مهم‌ترین مصاف‌های هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان، سپاهان اصفهان موفق شد در خانه با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ مقابل صنعت مس کرمان به پیروزی دست پیدا کند و همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باقی بماند.
همچنین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ مقابل سپاهان نوین اصفهان به پیروزی رسید. با این پیروزی کازرونی‌های جایگاه دوم را در جدول رده‌بندی کسب کردند. در دیگر دیدار این هفته دو تیم نخلستان دشتستان و زغال سنگ طبس به تساوی رضایت دادند.
همچنین تیم‌های گیتی پسند اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند البرز موفق به کسب اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شد.
نتایج کامل هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور به شرح زیر است:
نیروی زمینی شاملی کازرون ۳۱ – سپاهان نوین اصفهان ۲۳
نخلستان دشتستان ۲۳ – زغال سنگ طبس ۲۳
رعد پدافند البرز ۳۰ – نفت و گاز گچساران ۲۹
گیتی پسند اصفهان ۳۳ – زاگرس اسلام‌آباد غرب ۲۹
پیکان خراسان ۲۰ – پرواز هوانیروز اصفهان ۳۰
صنعت مس کرمان ۲۰ – فولاد سپاهان اصفهان ۳۶
در پایان هفته سوم این رقابت ها، تیم فولاد مبارکه سپاهان در صدر جدول قرار گرفت. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با اختلاف گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. تیم های سپاهان نوین و مس نیز به همین شکل با دو برد در رده سوم و چهارم این هفته قرار گرفتند. رده بندی تیم ها به این ترتیب است:
۱- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۳ بازی و ۶ امتیاز۲- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۳ بازی و ۶ امتیاز۳- سپاهان نوین اصفهان با ۳ بازی و ۴ امتیاز۴- صنعت مس کرمان با ۳ بازی و ۴ امتیاز۵- زغال سنگ طبس با ۳ بازی و ۳ امتیاز۶- رعد پدافند البرز با ۳ بازی و ۳ امتیاز۷- نخلستان دشتستان با ۳ بازی و ۲ امتیاز۸- پرواز هوانیروز اصفهان با ۳ بازی و ۲ امتیاز۹- زاگرس اسلام آباد غرب با ۳ بازی و ۲ امتیاز۱۰- گیتی پسند اصفهان با ۳ بازی و ۲ امتیاز۱۱- نفت و گاز گچساران با ۳ بازی و ۲ امتیاز۱۲- پیکان سبزوار با ۳ بازی و بدون امتیاز
در ادامه این رقابت ها هفته چهارم بازیها در روز جمعه ۶ آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار به شرح زیر پیگیری خواهد شد:
سپاهان نوین اصفهان – نخلستان دشتستان (ساعت ۱۶)نفت و گاز گچساران – زغال سنگ طبس (ساعت ۱۶)نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – زاگرس اسلام آباد غرب (ساعت ۱۶)صنعت مس کرمان – رعد پدافند البرز (ساعت ۱۶)گیتی پسند اصفهان – پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۶)پیکان خراسان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان / (ساعت ۱۶)

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.