• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی برترینها

  • 08 اردیبهشت 1402 - 13:54
پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی برترینها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش بانوان، امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید افراسیابی استان تهران برگزار و در پایان تکلیف اردونشینان اوزان پنج گانه این رقابتها مشخص شد.
بر اساس این گزارش در وزن ۵۰- کیلوگرم، ۴ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند و در پایان زینب جعفر نژاد با ۳ برد و معصومه محسنیان با ۲ برد و یک باخت به اردوی تیم ملی راه یافتند.
در پایان رقابت ۵ کاراته کا حاضر در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه سعادتی و سیده سوده خلیلی هر دو با ۳ برد و یک باخت جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را کسب کردند.
در وزن ۶۱- کیلوگرم، ۶ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند که در پایان آتوسا گلشاد نژاد با ۵ برد به همراه زهرا علیزاده و مبینا کاویانی که هر دو موفق به کسب ۳ برد و ۲ باخت شده بودند، به اردوی تیم ملی راه یافتند.
مبینا حیدری با ۴ برد و حدیثه حسن زاده با ۳ برد و یک باخت در بین ۵ کاراته کا حاضر در وزن ۶۸- کیلوگرم جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند.
در پایان مبارزات وزن ۶۸+ کیلوگرم نیز لیلا برجعلی با ۳ برد و نوش مهر نور صبحی با ۲ برد و یک باخت اردو نشین شدند، در این وزن ۵ کاراته کا حضور داشتند.
با اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و فاطمه زهرا گلبندی در وزن ۶۸+ کیلوگرم که به دلیل مصدومیت در رقابت‌های انتخابی غایب بودند، در صورت تأیید مدارک پزشکی به جمع نفرات منتخب اضافه می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.